UMORZENIE WSZCZĘTEGO POSTĘPOWANIA
PODATKOWEGO
Podstawa prawna: art. 208 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o umorzenie wszczętego postępowania podatkowego.
2. Załączniki:
- dokumenty, które stanowią podstawę do umorzenia wszczętego postępowania.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych, pok. Nr 15, tel. (032) 449 – 30 – 58
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (odwołanie składa się w Sekretariacie). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl