MENU

PORZĄDEK OBRAD

 

  1. Godz. 14.00 Otwarcie sesji.

 

  1. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

 

  1. Przedstawienie porządku obrad.

 

  1. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/21/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2019. 

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu przez Gminę Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VII/47/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego leśnego i od nieruchomości należnych od osób fizycznych w drodze inkasa, określenie wysokości wynagrodzenia za inkaso oraz wyznaczenia inkasentów.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na inwestycje związane z budową biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy z dotychczasowymi dzierżawcami.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych  prowadzonych przez Gminę Suszec w  oddziałach obejmujących dzieci 6-letnie i dzieci młodsze.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz określenia granic ich obwodów od dnia 1 września 2019 r.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji programów zdrowotnych na 2019 r.  

 

  1. Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy o zgłoszonych roszczeniach odszkodowawczych oraz o wydanych w 2018 r. decyzjach, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust.5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

  1. Zapoznanie się ze sprawozdaniem opisowym z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2018 r. oraz przedstawienie potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2019 r.

 

  1. Zapoznanie się ze sprawozdaniem za 2018 r. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Suszec na lata 2018 -2010.

 

  1. Informacja Komisji Rewizyjnej w sprawie przeprowadzonej kontroli. 

 

  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  2. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

 

  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

 

  1. Sprawy porządkowe.

 

  1. Zamknięcie sesji.