- Godz. 14.00 Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie zdolności Rady do podejmowania uchwał.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/21/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2019.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu przez Gminę Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VII/47/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego leśnego i od nieruchomości należnych od osób fizycznych w drodze inkasa, określenie wysokości wynagrodzenia za inkaso oraz wyznaczenia inkasentów.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na inwestycje związane z budową biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Suszec.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy z dotychczasowymi dzierżawcami.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec w oddziałach obejmujących dzieci 6-letnie i dzieci młodsze.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz określenia granic ich obwodów od dnia 1 września 2019 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji programów zdrowotnych na 2019 r.
- Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy o zgłoszonych roszczeniach odszkodowawczych oraz o wydanych w 2018 r. decyzjach, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust.5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Zapoznanie się ze sprawozdaniem opisowym z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2018 r. oraz przedstawienie potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2019 r.
- Zapoznanie się ze sprawozdaniem za 2018 r. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Suszec na lata 2018 -2010.
- Informacja Komisji Rewizyjnej w sprawie przeprowadzonej kontroli.
- Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.
- Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.
- Sprawy porządkowe.
- Zamknięcie sesji.