PORZĄDEK OBRAD

 

  1. Godz. 14.00 Otwarcie sesji.

 

  1. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

 

  1. Przedstawienie porządku obrad.

 

  1. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/21/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2019. 

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu przez Gminę Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VII/47/2015 Rady Gminy Suszec z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego leśnego i od nieruchomości należnych od osób fizycznych w drodze inkasa, określenie wysokości wynagrodzenia za inkaso oraz wyznaczenia inkasentów.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na inwestycje związane z budową biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy z dotychczasowymi dzierżawcami.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych  prowadzonych przez Gminę Suszec w  oddziałach obejmujących dzieci 6-letnie i dzieci młodsze.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Suszec oraz określenia granic ich obwodów od dnia 1 września 2019 r.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji programów zdrowotnych na 2019 r.  

 

  1. Zapoznanie się z informacją Wójta Gminy o zgłoszonych roszczeniach odszkodowawczych oraz o wydanych w 2018 r. decyzjach, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust.5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

  1. Zapoznanie się ze sprawozdaniem opisowym z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2018 r. oraz przedstawienie potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2019 r.

 

  1. Zapoznanie się ze sprawozdaniem za 2018 r. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Suszec na lata 2018 -2010.

 

  1. Informacja Komisji Rewizyjnej w sprawie przeprowadzonej kontroli. 

 

  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  2. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

 

  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

 

  1. Sprawy porządkowe.

 

  1. Zamknięcie sesji.

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Anna Morcinek
Zmodyfikował Anna Morcinek
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 58
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Anna Morcinek PORZĄDEK OBRAD - Moduł - zmiana zawartości