Suszec, 29.12.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana nawierzchni wraz z budową odwodnienia na boisku szkolnym w Kobielicach”
Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone Wykonawcom w dniu 29.12.2011r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w zakresie określenia przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, oraz
- przedłużenie terminu składania ofert do 09.01.2012r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 3.3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA ZE SZTUCZNEJ TRAWY:
- wysokość włókna: 55-65mm;
- typ włókna: monofil;
- skład chemiczny włókna: polietylen;
- ciężar włókna: min. 11000 Dtex
- gęstość trawy: min 97000 włókien/m2
- rolki klejone;
- linie boiska wklejane w kolorze białym;
- wypełnienie trawy:
- piasek kwarcowy, sortowany suszony, frakcji 0,2-1,2mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
- granulat EPDM z recyklingu, kolor szary, frakcji 0,5-2,5mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
2) pkt 8.3 pkt. 1 lit. g) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i nawierzchnie spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć:
· certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB;
· badanie specjalistycznego laboratorium, np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., potwierdzające że parametry oferowanej nawierzchni są zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego;
· kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
· kartę techniczną oferowanego granulatu EPDM;
· atest PZH oferowanej nawierzchni;
· atest PZH oferowanego granulatu EPDM z recyklingu;
· autoryzację producenta sztucznej trawy wystawioną na przedmiotowe zadanie;
· certyfikat bezpieczeństwa dla bramek piłkarskich”.
3) pkt 13 lit. m) SIWZ otrzymuje brzmienie:
„wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na wymianę nawierzchni wraz z budową odwodnienia na boisku szkolnym w Kobielicach”
- Nie otwierać przed 09.01.2012 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
W przypadku braku w/w informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego lub pocztą kurierską a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert”.
3) pkt 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 09.01.2012 r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 09.01.2012 r. godz. 10.30.
4) w zał. nr 9 do SIWZ – w projekcie - w dokumencie „opis techniczny”, pkt 8 otrzymuje brzmienie:
Parametry trawy syntetycznej:
- wysokość włókna: 55-65mm;
- typ włókna: monofil;
- skład chemiczny włókna: polietylen;
- ciężar włókna: min. 11000 Dtex
- gęstość trawy: min 97000 włókien/m2
- rolki klejone;
- linie boiska wklejane w kolorze białym;
- wypełnienie trawy:
- piasek kwarcowy, sortowany suszony, frakcji 0,2-1,2mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
- granulat EPDM z recyklingu, kolor szary, frakcji 0,5-2,5mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
Jakość trawy powinna być potwierdzona poprzez odpowiednie dokumenty:
- certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB;
- badanie specjalistycznego laboratorium, np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., potwierdzające że parametry oferowanej nawierzchni są zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego;
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
- kartę techniczną oferowanego granulatu EPDM;
- atest PZH oferowanej nawierzchni;
- atest PZH oferowanego granulatu EPDM z recyklingu;
- autoryzację producenta sztucznej trawy wystawioną na przedmiotowe zadanie,
5) w zał. nr 10 do SIWZ – w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pkt 72 otrzymuje brzmienie:
Wymagania dotyczące właściwości projektowanej nawierzchni z trawy syntetycznej:
- wysokość włókna: 55-65mm;
- typ włókna: monofil;
- skład chemiczny włókna: polietylen;
- ciężar włókna: min. 11000 Dtex
- gęstość trawy: min 97000 włókien/m2
- rolki klejone;
- linie boiska wklejane w kolorze białym;
- wypełnienie trawy:
- piasek kwarcowy, sortowany suszony, frakcji 0,2-1,2mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
- granulat EPDM z recyklingu, kolor szary, frakcji 0,5-2,5mm, w ilości wg wytycznych producenta trawy
Jakość trawy powinna być potwierdzona poprzez odpowiednie dokumenty:
- certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB;
- badanie specjalistycznego laboratorium, np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., potwierdzające że parametry oferowanej nawierzchni są zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego;
- kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
- kartę techniczną oferowanego granulatu EPDM;
- atest PZH oferowanej nawierzchni;
- atest PZH oferowanego granulatu EPDM z recyklingu;
- autoryzację producenta sztucznej trawy wystawioną na przedmiotowe zadanie.
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 434012-2011 z dnia 21.12.2011r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas