MENU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Suszec: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY SUSZEC W OKRESIE OD 01.01.2011R. DO 31.12.2014 R.
Numer ogłoszenia: 356357 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY SUSZEC W OKRESIE OD 01.01.2011R. DO 31.12.2014 R..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r., zwana dalej zamówieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: 3.1 Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - oświetlenie uliczne. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 115,30 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 71 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (4 lat), oszacowane na podstawie 2010 roku: 1.794.560 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 11.776 kWh, Dzienna C12 b - 587.112 kWh, Nocna C12 b - 1.195.672 kWh Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1a`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej. 3.2 Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 194,4 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 10 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (4 lat), oszacowane na podstawie 2010 roku: 329.020 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 324.960 kWh, Dzienna G11K całodobowa - 4.060 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1b`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 09310000-5 Elektryczność.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • SPEŁNIENIEM WARUNKU BĘDZIE ZŁOŻENIA OŚWIADCZENIA Z ART. 22 UST. 1 NA PODST. ART 44 USTAWY oraz aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • SPEŁNIENIEM WARUNKU BĘDZIE ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA Z ART. 22 UST. 1 NA PODST. ART 44 USTAWY

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • SPEŁNIENIEM WARUNKU BĘDZIE ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA Z ART. 22 UST. 1 NA PODST. ART 44 USTAWY

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • SPEŁNIENIEM WARUNKU BĘDZIE ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA Z ART. 22 UST. 1 NA PODST. ART 44 USTAWY

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • SPEŁNIENIEM WARUNKU BĘDZIE ZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA Z ART. 22 UST. 1 NA PODST. ART 44 USTAWY

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      wzór umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, zawierającej istotne dla stron postanowienia, zawarte w pkt 21 SIWZ.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    - złożenie wypełnionego druku formularz oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1a i - lub 1b do niniejszej SIWZ.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z pkt 20 i 21 SIWZ: 20. Zawarcie umowy. 20.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera pkt. 21 SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z oferentem, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem pkt 18 SIWZ, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie przedmiotu zamówienia przed upływem terminu 5 dni, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową będą wynikały z ustaleń oraz zobowiązań wynikających z propozycji zawartych w ofercie i umowie. 20.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 20.2.1. ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki 20.2.2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej, b) zmiany ustawodawstwa, c) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. B. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 20.2.3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, itp.). 3. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. 21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 21.1 Dla części opisanej w pkt 3.1. SIWZ: a) Zobowiązania Sprzedawcy do sprzedaży, a Zamawiającego do kupna energii elektrycznej dla punktów poboru określonych w załączniku nr 1a`. b) Podstawą rozliczenia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań urządzeń pomiarowych (liczników). c) Rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie na podstawie faktury zbiorczej, wystawionej przez Sprzedawcę co 2 miesiące, wg zestawienia zbiorczego punktów poboru energii elektrycznej, stanowiącego zał. nr 1a`. d) W przypadku przyłączenia do sieci dodatkowych punktów poboru energii elektrycznych oświetlenia ulicznego lub likwidacji istniejących punktów w czasie trwania obowiązującej umowy, strony zobowiązują się do bieżącego wprowadzania zmian w załączniku nr 1a`, w formie pisemnej, bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. e) Umowa nie dotyczy spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączaniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) - Vattenfall Distribution Poland S.A. f) Zobowiązanie zamawiającego, że umowa o świadczenie usług dystrybucyjnych ważna jest przez cały okres obowiązywania umowy sprzedaży, w przypadku jej rozwiązania Zamawiający jest zobowiązany poinformować o tym Sprzedawcę pisemnie do 7 dni od momentu złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu umowy na świadczenie usług dystrybucji, pod rygorem nieważności niniejszej umowy. g) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury w terminie 30 dni od daty jej otrzymania, h) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy ustalonego w umowie (zmiany ceny) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT; w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); w tych przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości, tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 21.2 Dla części opisanej w pkt 3.2. SIWZ: a) Zobowiązania Sprzedawcy do sprzedaży, a Zamawiającego do kupna energii elektrycznej dla punktów poboru określonych w załączniku nr 1b`. b) Podstawą rozliczenia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań urządzeń pomiarowych (liczników). c) Rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie na podstawie faktury zbiorczej, wystawionej przez Sprzedawcę co 2 miesiące, wg zestawienia zbiorczego punktów poboru energii elektrycznej, stanowiącego zał. nr 1b`. d) W przypadku przyłączenia do sieci dodatkowych punktów poboru energii elektrycznych oświetlenia ulicznego lub likwidacji istniejących punktów w czasie trwania obowiązującej umowy, strony zobowiązują się do bieżącego wprowadzania zmian w załączniku nr 1b`, w formie pisemnej, bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. e) Umowa nie dotyczy spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączaniem, opomiarowaniem i jakością energii, wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) - Vattenfall Distribution Poland S.A. f) Zobowiązanie zamawiającego, że umowa o świadczenie usług dystrybucyjnych ważna jest przez cały okres obowiązywania umowy sprzedaży, w przypadku jej rozwiązania Zamawiający jest zobowiązany poinformować o tym Sprzedawcę pisemnie do 7 dni od momentu złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu umowy na świadczenie usług dystrybucji, pod rygorem nieważności niniejszej umowy. g) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury w terminie 30 dni od daty jej otrzymania, h) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy ustalonego w umowie (zmiany ceny) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT; w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); w tych przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości, tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,15181,15961/15961/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suszec ul. Lipowa 1 43-267 Suszec.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec ul. Lipowa 1 43-267 Suszec (sekretariat - I piętro).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - oświetlenie uliczne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - oświetlenie uliczne. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 115,30 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 71 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (4 lat), oszacowane na podstawie 2010 roku: 1.794.560 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 11.776 kWh, Dzienna C12 b - 587.112 kWh, Nocna C12 b - 1.195.672 kWh Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1a`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2014r. - - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 194,4 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 10 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (4 lat), oszacowane na podstawie 2010 roku: 329.020 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 324.960 kWh, Dzienna G11K całodobowa - 4.060 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1b`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.