MENU

ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 24.04.2012 R.

Suszec, 24.04.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:           postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem”           

               

Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      rozbieżność w treści wyjaśnień udzielonych wykonawcy w dniu 20.04.2012 r. oraz w treści SIWZ (dot. postanowień określonych w SIWZ w pkt. 8.2 i w zał. nr 6) oraz  konieczność sprostowania powyższych rozbieżności na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

 

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 27.04.2012r. do godz. 10:00.

W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

1)    pkt 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„11.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2012r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”

2)    pkt 13 i) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:

k)      „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem”

-       Nie otwierać przed 27.04.2012 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

(…)”

3)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      „14.           Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)         Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 27.04.2012r. o godz. 10.00,

b)         Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 27.04.2012r. godz. 10.30.

 

3)    zał. nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

Zal._nr_6_poprawiony.doc (35.00 Kb)

 

4)    w zakładce do ogłoszenia na w/w zamówienie z dnia 20.04.2012 r. pn. AKTUALNE I OBOWIĄZUJĄCE FORMULARZE PRZEDMIARU ROBÓT WYMAGANE DO WYLICZENIA CENY OFERTOWEJ, treść informacji zamieszczona na końcu dokumentu pod zamieszczonymi załącznikami 1.A-1.D otrzymuje brzmienie:

 „Powyższe formularze przedmiaru robót (1.A, 1.B i 1.C) stanowią załącznik do zmiany treści SIWZ z dnia 20.04.2012 r. – dot. pkt. 2 zmiany i tylko te są obowiązujące w przedmiotowym przetargu wraz z zał. 1.D (w wersji pierwotnej) z dnia 30.03.2012 r.”

 

5)    w odpowiedziach na pytania z dnia 20.04.2012, zamawiający dokonuje następujących zmian:

        a) w odpowiedzi do pytania nr 44 dopisuje się zdania:

„Poz. Nr 31 zał. 1.B została poprawiona i ROZBITA NA POZ. 31 i 32. Kolejne pozycje formularza zostały przesunięte o jeden punkt.”

        b) uwaga zamieszczona na końcu dokumentu otrzymuje

            brzmienie:

„Zmienione zał. 1.A, 1.B i 1.C - formularze przedmiaru robót, zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w treści dokumentu p.n. „AKTUALNE I OBOWIĄZUJĄCE na 20.04.2012 r. FORMULARZE PRZEDMIARU ROBÓT” w zakładce dot. w/w postępowania i stanowią załącznik do zmiany treści SIWZ z dnia 20.04.2012 r. – dot. pkt. 2 zmiany i tylko te są obowiązujące w przedmiotowym przetargu wraz z zał. 1.D (w wersji pierwotnej) z dnia 30.03.2012 r.

Formularze przedmiaru robót: 1.A, 1.B i 1.C z dnia 30.03.2012 r. zamieszczone wraz z ogłoszeniem na w/w zamówienie są nieaktualne. Tylko zał. 1.D należy wycenić w wersji pierwotnej, tj. z dnia 30.03.2012 r.

Pytania wykonawców zamieszczone powyżej odwołują się do pozycji formularzy przedmiaru w wersji z dnia 30.03.2012 r. Odpowiedzi do pytań wskazują na właściwe, aktualne pozycje przedmiaru określone po zmianach i uzupełnieniach.

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionych formularzy przedmiaru robót zał. 1.A, 1.B i 1.C w wersji z dnia 20.04.2012 r. oraz formularze przedmiaru robót zał. 1.D w wersji pierwotnej z dnia 30.03.2012 r. i tylko te są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.

Zamawiający w specjalnej zakładce do ogłoszenia na w/w zamówienie zamieścił AKTUALNE I OBOWIĄZUJĄCE na dzień 20.04.2012 r. FORMULARZE PRZEDMIARU ROBÓT WYMAGANE DO WYLICZENIA CENY OFERTOWEJ.

 

Termin składania ofert zgodnie ze zmianą treści ogłoszenia na w/w zamówienie z dnia 24.04.2012 r. upływa w dniu 27.04.2012 r. o godz. 10.00.

 

                                                             Wójt Gminy

                                                                                                                                                                              )Marian Pawlas