Suszec, 30.09.2010 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont nawierzchni ul. Bocznej w Mizerowie – I etap”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, które zostaną złożone w w/w postępowaniu oraz z uwagi na konieczność uzupełnienia przedmiotowego zamówienia o dodatkowe roboty budowlane, Zamawiający wprowadza zmiany w treści SIWZ, w tym w zał. 1.A stanowiącym formularz przedmiaru robót, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:
a) pkt 3.3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
3.3 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV |
Nazwa |
45233223-8 |
Wymiana nawierzchni drogowej |
45232100-3 |
Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów |
b) pkt 13 ppkt i) SIWZ otrzymuje brzmienie:
i) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na remont nawierzchni ul. Bocznej w Mizerowie – I etap”.
- Nie otwierać przed 11.10.2010 r. godz. 9.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie) (…).
c) pkt 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:
14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 11.10.2010 r. o godz. 09.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 11.10.2010 r. godz. 09.30.
d) pkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„15. Sposób obliczenia ceny oferty:
(…) treść od ppkt 15.1 – 15.11 pozostaje bez zmian, natomiast dodaje się ppkt 15.12 i 15.13 w brzmieniu:
15.12 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. Jeżeli przed terminem składania ofert nastąpi zmiana treści SIWZ i jej załączników, na skutek udzielonych wykonawcom wyjaśnień na pytania lub innych okoliczności, to wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wprowadzonych przez zamawiającego zmian w swojej ofercie, zgodnie z wytycznymi określonymi w dokumentach wprowadzających zmiany do treści SIWZ. Zmiany te będą zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego, w zakładkach do ogłoszenia na przedmiotowe zadanie.
15.13 Złożenie oferty bez uwzględnienia zmian, o których mowa w ppkt 15.12 spowoduje odrzucenie oferty z postępowania.
e) zamawiający zamieszcza poniżej aktualny i wymagany załącznik 1.A – formularz przedmiaru robót (strona tytułowa w wersji WORD i strony przedmiarowe w wersji EXCEL), który otrzymuje brzmienie: (w tej wersji obowiązuje do złożenia wraz z ofertą w dniu 11.10.2010 r.):
Uwaga:
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. 1.A w wersji z dnia 30.09.2010 r.
Ofertę należy przygotować zgodnie z postanowieniami SIWZ i zgodnie ze zmianami do SIWZ z dnia 30.09.2010 r.
Zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego w dniu 23.09.2010 r. zał. 1.A, nie jest już obowiązujący w przedmiotowym postępowaniu.
Złożenie niewłaściwego zał. 1.A, tj. w wersji zamieszczonej na stronie internetowej w dniu 23.09.2010 r. spowoduje odrzucenie oferty z postępowania !!!
Termin składania ofert ulega zmianie, jak wyżej, na 11.10.2010 r. godz.9.00.
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 262565 - 2010 z dnia 23.09.2010 r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas