ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 11.05.2012 R.

Suszec, 11.05.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka  i Suszec”      

                              

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych               (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert oraz zmianę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. 8.2 SIWZ lit. b), Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 21.05.2012r. do godz. 10:00 oraz

wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    do pkt. 3.3 SIWZ dopisuje się lit. d) i e), które otrzymują brzmienie:

„3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

(…)

d)      przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,

e)      opracowanie prognozy skutków finansowych do planu”.

 

2)    do § 1 ust. 3 istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ dodaje się lit. d) i e), które otrzymują brzmienie:

„3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

(…)

d)      przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko,

e)      opracowanie prognozy skutków finansowych do planu”.

 

3)    pkt 8.2 lit.b) otrzymuje brzmienie:

„b)  warunek zawarty w pkt. 8.1 lit. b) zostanie spełniony w sytuacji, gdy wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:

-        co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opublikowanych w  Dzienniku Urzędowym Województwa, każdy obejmujący teren górniczy, na którym znajdowało się udokumentowane złoże węgla kamiennego, w tym min. 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 800 ha”.

 

4)    zał. nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

Zal._nr_6_poprawiony_zgodnie_ze_zmiana_z_dnia_11.05.2012.doc (36.00 Kb)

 

5)    pkt 13 lit. k) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:

„k) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Mizerów, Kobielice i Radostowice oraz części sołectw Rudziczka i Suszec” - zadanie nr …(wpisać wybrany do realizacji nr zadania).

-       Nie otwierać przed 21.05.2012 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie)”.

6)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      „14.           Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)         Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 21.05.2012r. o godz. 10.00,

b)         Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 21.05.2012r. godz. 10.30.

 

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Zał. nr 6 należy złożyć zgodnie z w/w zmianą z dnia 11.05.2012 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 147170-2012 z dnia 09.05.2012r. na ww. postępowanie.

 

                                                                                                       Wójt Gminy

                                                                                                          Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 81
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany