PORZĄDEK OBRAD

 

  1. Godz. 13.00 Otwarcie sesji.

 

  1. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

 

  1. Przedstawienie porządku obrad.

 

  1. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

 

  1. Informacja na temat aktualnej sytuacji w Międzygminnym Związku Komunikacyjnym w Jastrzębiu Zdroju.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/21/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2019. 

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/20/2018 Rady Gminy Suszec z dnia 20 grudnia 2018 r.  w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2018-2026.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Suszec na 2019 rok.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność kierownika jednostki organizacyjnej Gminy Suszec, Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suszcu.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Wojewody Śląskiego o przekazanie Gminie Suszec działki stanowiącej własność Skarbu Państwa.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia kawiarni wraz z zapleczem w budynku, położonym w Suszcu przy ul. Ogrodowej 22, na okres do trzech lat.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia kawiarni w budynku Remizo - Świetlicy, położonym w Mizerowie przy ul. Wyzwolenia 279, na okres do trzech lat.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem pomieszczenia biurowego w budynku Remizo - Świetlicy, położonym w Mizerowie przy ul. Wyzwolenia 279, na okres do trzech lat.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr  XLI/10/332/2014 Rady Gminy Suszec z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie przyjęcia gminnego programu osłonowego w zakresie dożywiania.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Osłonowego pn. „Pomoc gminy  zakresie dożywiania na lata 2019 - 2023”.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.

 

  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  2. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

 

  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

 

  1. Sprawy porządkowe.

 

  1. Zamknięcie sesji.

 

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Anna Morcinek
Zmodyfikował Anna Morcinek
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 86
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Anna Morcinek PORZĄDEK OBRAD - Moduł - zmiana zawartości
Anna Morcinek PORZĄDEK OBRAD - Moduł - zmiana zawartości