Suszec, dnia 20.01.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Św. Jana i ul. Szkolnej w Suszcu wraz z odwodnieniem, zgodnie z dokumentacją projektową”.
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone Wykonawcom w dniu 20.01.2010 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia,
- aktualizację harmonogramu robót zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy,
- rozbieżności pomiędzy projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a formularzami przedmiaru robót
Zamawiający wprowadza zmiany (zmiany zostały podkreślone) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców.
Zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6108 - 2010 z dnia 07.01.2010 r. na ww. postępowanie
a) w związku z udzielonymi odpowiedziami z dnia 20.01.2010 r. oraz w związku z rozbieżnościami pomiędzy formularzami przedmiaru a pozostałą dokumentacją projektową, zamawiający zamieszcza poniżej aktualne i wymagane załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ (formularze przedmiaru wraz ze stronami tytułowymi):
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie.xls (28.00 Kb)
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie_Str._tytul.__formularz.pdf (58.69 Kb)
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe.xls (64.00 Kb)
Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe_Str._tytul.__formluarz.pdf (91.35 Kb)
b) zamawiający zamieszcza zmienione rysunki, w ramach załącznika nr 6 do SIWZ - projekt budowlany wraz z załącznikami – (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót, uzgodnienia, opinie):
Plan_zagospodarowania_terenu_rys._nr_2.pdf (745.77 Kb)
Profil_podluzny_kanalizacji_D1-D24____rys._nr_18.pdf (329.49 Kb)
Wylot_W1_-_Przekroje.pdf (148.55 Kb)
c) w związku z aktualizacją harmonogramu robót, zamawiający zmienia § 2 pkt 3 załącznika nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowień umowy, który otrzymuje brzmienie:
Etapy realizacji zamówienia: |
Rozpoczęcie realizacji |
Zakończenie realizacji w terminie do |
1. Roboty rozbiórkowe dot. odwodnienia |
dzień przekazania terenu budowy |
31.07.2010 r. |
2. Wykonanie odwodnienia |
dzień przekazania terenu budowy |
31.07.2010 r. |
3. Roboty rozbiórkowe dot. robót drogowych |
dzień przekazania terenu budowy |
30.09.2010 r. |
4. Wykonanie robót drogowych |
dzień przekazania terenu budowy |
30.10.2010 r. |
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.
Termin składania ofert nie ulega zmianie.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas