PRZYWRÓCENIE TERMINU
Podstawa prawna: art. 162 § 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Podanie o przywrócenie terminu.
2. Załączniki:
- dokumenty potwierdzające słuszność żądania (np. zaświadczenie lekarskie, karta pobytu w szpitalu lub inne).
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. Nr 15, tel. 449 – 30 - 58
TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* w Bielsku Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Suszec (zażalenie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
UWAGI:
1. Przywrócenie terminu następuje na wniosek zainteresowanego, jeżeli uprawdopodobni, że uchybienie nastąpiło bez jego winy.
2. Podanie o przywrócenie terminu należy wnieść w ciągu 7 dni od dnia ustania przyczyny uchybienia terminowi.
3. Przywrócenie terminu do złożenia “Podania o przywrócenie terminu” jest niedopuszczalne.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl