WNIOSKI W SPRAWIE PISEMNEJ INFORMACJI
O ZAKRESIE STOSOWANIA
PRZEPISÓW PRAWA PODATKOWEGO
Podstawa prawna: art. 14a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, przedstawienie wyczerpującego stanu faktycznego oraz własnego stanowiska w sprawie.
OPŁATY:
Opłata od wniosku o wydanie interpretacji wynosi 40 zł od każdego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego będącego przedmiotem winsoku. Jeżeli w jednym wniosku zawarto kilka stanów faktycznych (zdarzeń przyszłych), które mają być przedmiotem interpretacji, opłatę należy uiścić za każdy opisany stan faktyczny (zdarzenie przyszłe). Najprostszym sposobem jest skorzystanie z konta bankowego.
Numer konta bankowego Urzędu Gminy Suszec:
15 8456 1019 2001 0000 0446 0002
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od otrzymania wniosku.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansów Publicznych – Podatki, pok. nr 15, tel. (032) 449 – 30 – 58,
Biuro Obsługi Prawnej, tel. (032) 449 – 30 - 62
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl