OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Wójt Gminy Suszec
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec.
I. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:
- Wymagania konieczne (niespełnienie wymagań koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty):
- Wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym – budowlanym, architektonicznym, drogowym lub pokrewnym
- Znajomość podstaw kosztorysowania i obsługi programów komputerowych do kosztorysowania
- Znajomość obsługi komputera (WINDOWS, WORD, EXCEL)
- Posiadanie prawa jazdy kat. B
- Mobilność – posiadanie samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Nieposzlakowana opinia
- Złożenie wymaganych dokumentów:
- życiorys (curriculum vitae)
2. list motywacyjny
3. kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy)
4. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach (w tym prawa jazdy kat. B)
6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji
- Wymagania dodatkowe (niespełnienie wymagań dodatkowych nie skutkuje odrzuceniem oferty):
1. Posiadanie uprawnień o specjalności drogowej, architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do projektowania, kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi,
- Znajomość przepisów ustaw – prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych.
- Znajomość zasad przebiegu procesu inwestycyjnego w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego
- Znajomość zasad konstruowania, planowania i realizacji budżetu w zakresie pracy referatu.
- Odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność
- Dobra organizacja pracy.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu opracowywania dokumentacji technicznej remontów i inwestycji gminnych
2. Nadzór i koordynacja prowadzenia inwestycji i remontów gminnych – drogowych, kubaturowych i kanalizacyjnych.
3. Dokumentowanie przebiegu i rozliczanie prowadzonych inwestycji gminnych.
4. Opracowywanie założeń do wieloletnich planów inwestycyjnych gminy i do planów finansowych w zakresie pracy referatu
5. Analiza potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy
6. Przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady i Wójta Gminy
7. Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości referatu
8. Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu gminy w części dotyczącej pracy referatu, sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu oraz czuwanie nad jego realizacją
9. Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy.
III. Informacja o warunkach pracy na wyżej wymienionym stanowisku:
Praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na parterze, wymagająca stałej komunikacji i współdziałania z pozostałymi komórkami urzędu usytuowanymi na pierwszym piętrze, pomieszczeniami w piwnicy oraz w obejściu budynku urzędu. Budynek urzędu nie jest wyposażony w windę. Praca wykonywana częściowo w terenie w związku z oceną stanu realizacji prowadzonych inwestycji i remontów. Wykonywanie czynności może wiązać się z pracą na wysokości – warunkiem dopuszczenia do wykonywania czynności jest stwierdzenie przez lekarza medycyny pracy w ramach profilaktycznych badań wstępnych zdolności do pracy na wysokości. Warunki pracy zgodne z wymogami przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą innych urządzeń biurowych oraz pracą z klientem. Wszelkie urządzenia biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia biura niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków pracowniczych znajdują się w zasięgu ręki. Wykonywanie czynności służbowych może być również związane z wyjazdami poza miejsce stałego zatrudnienia – wyjazdy na kursy, szkolenia, seminaria.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Suszec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
V. Informacje dodatkowe:
- Jednostka organizująca nabór: Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1; 43 – 267 Suszec
- Miejsce wykonywania pracy: Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji; Urząd Gminy Suszec; 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Bezpośrednim przełożonym pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji jest Kierownik Referatu.
- Wójt Gminy Suszec informuje, że na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
IV. Sposób i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji”, w terminie do dnia 10 września 2012 r. (poniedziałek) do godz. 1700 (w godzinach pracy urzędu).
Bliższe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu:
(032 ) 449 – 30 – 50 lub (032) 449 – 30 – 53.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Suszec.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas