Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec

 OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Wójt Gminy Suszec

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec.

 

I. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania konieczne (niespełnienie wymagań koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty):

 

  1. Wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym – budowlanym, architektonicznym, drogowym lub pokrewnym
  2. Znajomość podstaw kosztorysowania i obsługi programów komputerowych do  kosztorysowania
  1. Znajomość obsługi komputera (WINDOWS, WORD, EXCEL)
  2. Posiadanie prawa jazdy kat. B
  3. Mobilność – posiadanie samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. Nieposzlakowana opinia

 

  1. Złożenie wymaganych dokumentów:

 

    1. życiorys (curriculum vitae)

2.      list motywacyjny

3.      kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy)

4.      kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie

5.      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych    uprawnieniach (w tym prawa jazdy kat. B)

6.      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

7.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

8.      oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

    1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych   zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji

 

  1. Wymagania dodatkowe (niespełnienie wymagań dodatkowych nie skutkuje odrzuceniem oferty):

 

1.     Posiadanie uprawnień o specjalności drogowej, architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej do projektowania, kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi,

  1. Znajomość przepisów ustaw – prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych.
  2. Znajomość zasad przebiegu procesu inwestycyjnego w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego
  4. Znajomość zasad konstruowania, planowania i realizacji budżetu w zakresie pracy referatu.
  5. Odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność
  6. Dobra organizacja pracy.

 

 

 

 

 

 

II.          Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.      Prowadzenie spraw z zakresu opracowywania dokumentacji technicznej remontów i inwestycji gminnych

2.      Nadzór i koordynacja prowadzenia inwestycji i remontów gminnych – drogowych, kubaturowych i kanalizacyjnych.

3.      Dokumentowanie przebiegu i rozliczanie prowadzonych inwestycji gminnych.

4.      Opracowywanie założeń do wieloletnich planów inwestycyjnych gminy i do planów finansowych w zakresie pracy referatu

5.      Analiza potrzeb inwestycyjnych i remontowych w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy

6.    Przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady i Wójta Gminy

7.      Zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości referatu

8.      Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu gminy w części dotyczącej  pracy referatu, sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu oraz czuwanie nad jego  realizacją

9.      Przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie infrastrukturalnych i inwestycyjnych zadań gminy.

 

III.    Informacja o warunkach pracy na wyżej wymienionym stanowisku:

 

Praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na parterze, wymagająca stałej komunikacji i współdziałania z pozostałymi komórkami urzędu usytuowanymi na pierwszym piętrze, pomieszczeniami w piwnicy oraz w obejściu budynku urzędu.  Budynek urzędu nie jest wyposażony w windę. Praca wykonywana częściowo w terenie w związku z oceną stanu realizacji prowadzonych inwestycji i remontów. Wykonywanie czynności może wiązać się z pracą na wysokości – warunkiem dopuszczenia do wykonywania czynności jest stwierdzenie przez lekarza medycyny pracy w ramach profilaktycznych badań wstępnych zdolności do pracy na wysokości. Warunki pracy zgodne z wymogami przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą innych urządzeń biurowych oraz pracą z klientem. Wszelkie urządzenia biurowe oraz pozostałe elementy wyposażenia biura niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków pracowniczych znajdują się w zasięgu ręki. Wykonywanie czynności służbowych może być również związane z wyjazdami poza miejsce stałego zatrudnienia – wyjazdy na kursy, szkolenia, seminaria.

 

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W miesiącu lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Suszec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 

V. Informacje dodatkowe:

 

  1. Jednostka organizująca nabór: Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1; 43 – 267 Suszec
  2. Miejsce wykonywania pracy: Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji; Urząd  Gminy Suszec; 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Bezpośrednim przełożonym pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji jest Kierownik Referatu.
  5. Wójt Gminy Suszec informuje, że na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

 

IV. Sposób i termin składania ofert:

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji”, w terminie do dnia 10 września  2012 r. (poniedziałek) do godz. 1700  (w godzinach pracy urzędu).

 

Bliższe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu:

(032 ) 449 – 30 – 50 lub (032) 449 – 30 – 53.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Suszec.

                                                                                                            

30 sierpnia 2012 r.

 

                                                                                                                Wójt Gminy Suszec

          Marian Pawlas  

Liczba wyświetleń 54
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany