OGŁOSZENIE
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Urząd Gminy Suszec ogłasza konkurs ofert na powierzenie zadań publicznych w sferze zadań określonych w art. 4 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. działania na rzecz osób niepełnosprawnych.
I. Rodzaj zadania:
1. Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
z Sołectwa Suszec i Rudziczka.
2. Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych z Sołectwa: Kryry, Mizerów, Kobielice i Radostowice.
Szczegółowy opis zadania stanowi załącznik do wzoru oferty.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:
Łączna kwota na zadania wymienione w rozdz. I. pkt. 1-2 na rok 2005 - 36.400,00 zł.
III. Zasady przyznawania dotacji:
1. Zlecenie realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w drodze powierzenia zadania wraz z udzieleniem dotacji przez Gminę Suszec na finansowanie jego realizacji, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert.
2. Wzór oferty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. /Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1891/ zwanego dalej „rozporządzeniem”, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3. Dotacja może zostać przyznana nawet wtedy, gdy zostanie zgłoszona tylko jedna oferta na wykonanie zadania publicznego.
4. Udzielenie dotacji z budżetu gminy nastąpi na podstawie umowy, której wzór został określony w rozporządzeniu i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
IV. Terminy i warunki realizacji zadania do wglądu w Urzędzie Gminy Suszec.
V. Termin i miejsce składania ofert – Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, do 31.01.2005 r. godz. 15:00
VI. Termin tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
1. Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 1 lutego 2005 r.
2. Przy dokonywaniu wyboru ofert na realizację zadania publicznego oceniane będzie:
a. możliwość realizacji zadania,
b. przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym celowość i zasadność ponoszonych kosztów,
c. realizacja zadań publicznych w roku poprzedzającym, w zakresie rzetelności wykonania zadania objętego umową oraz celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi,
d. zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego,
e. wkład własny w realizację zadania publicznego,
f. dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju.
3. Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania jest uzależniona od kwoty
łącznej środków przeznaczonych na realizację wszystkich zadań wymienionych
w rozdz. I pkt. 1-2 na dany rok budżetowy.
4. Oferty rozpatrywać będzie Komisja powołana przez Wójta Gminy Suszec.
5. Wybór oferty będzie zawierał uzasadnienie wyboru, w zakresie spełnienia przez
oferenta wymogów określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz w niniejszym ogłoszeniu.