Konkurs ofert na zadania w zakresie rehabilitacji, edukacji, wielospecjalistycznej terapii oraz dowozu osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

Urząd Gminy Suszec ogłasza konkurs ofert na powierzenie zadań publicznych w sferze zadań określonych w art. 4 ust. 1 pkt. 6  ustawy z dnia  24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. działania na rzecz osób niepełnosprawnych.

 

I. Rodzaj zadania:

1.       Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych         

z Sołectwa Suszec i Rudziczka.

2.   Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych z Sołectwa: Kryry, Mizerów, Kobielice i Radostowice.

Szczegółowy opis zadania stanowi załącznik do wzoru oferty.

 

II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:

Łączna kwota na zadania wymienione w rozdz. I. pkt. 1-2 na rok 2005 - 36.400,00 zł.

 

III. Zasady przyznawania dotacji:

1.      Zlecenie realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w drodze powierzenia zadania wraz z udzieleniem dotacji przez Gminę Suszec na finansowanie jego realizacji, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert.

2.      Wzór oferty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. /Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1891/ zwanego dalej „rozporządzeniem”, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

3.      Dotacja może zostać przyznana nawet wtedy, gdy zostanie zgłoszona tylko jedna oferta na wykonanie zadania publicznego.

4.      Udzielenie dotacji z budżetu gminy nastąpi na podstawie umowy, której wzór został określony w rozporządzeniu i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

IV. Terminy i warunki realizacji zadania do wglądu w Urzędzie Gminy Suszec.

 

V. Termin i miejsce składania ofert – Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, do 31.01.2005 r. godz. 15:00

 

VI. Termin tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:

1.       Oferty zostaną rozpatrzone w dniu 1 lutego 2005 r.

2.       Przy dokonywaniu wyboru ofert na realizację zadania publicznego oceniane będzie:

a.       możliwość realizacji zadania,

b.       przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym celowość i zasadność ponoszonych kosztów,

c.       realizacja zadań publicznych w roku poprzedzającym, w zakresie rzetelności wykonania zadania objętego umową oraz celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi,

d.       zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego,

e.       wkład własny w realizację zadania publicznego,

f.        dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju.

3.   Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania jest uzależniona od kwoty

łącznej środków przeznaczonych na realizację wszystkich zadań wymienionych                           

w rozdz. I pkt. 1-2 na dany rok budżetowy.

4.   Oferty rozpatrywać będzie Komisja powołana przez Wójta Gminy Suszec.

5.   Wybór oferty będzie zawierał uzasadnienie wyboru, w zakresie spełnienia przez

oferenta wymogów określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie oraz w niniejszym ogłoszeniu.

Liczba wyświetleń 29
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany