MENU

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze pracownika ds. gospodarki gruntami w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami w Urzędzie Gminy Suszec

OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Wójt Gminy Suszec

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika ds. gospodarki gruntami

 w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami

w Urzędzie Gminy Suszec.

 

I. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania konieczne (niespełnienie wymagań koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty):

 

  1. Wykształcenie minimum średnie geodezyjne lub wyższe:

 

§         prawnicze,

§         geodezyjne,

§         administracyjne o specjalności administrowanie i obrót nieruchomościami,

§         ekonomiczne o specjalności administrowanie i obrót nieruchomościami lub o specjalności planowanie przestrzenne i gospodarka nieruchomościami  

 

  1. Znajomość zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości gruntowych.
  2. Znajomość przepisów – ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego.
  3. Znajomość zasad korzystania z zasobów geodezyjnych i kartograficznych.
  4. Znajomość obsługi komputera (WINDOWS, WORD, EXCEL).
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. Nieposzlakowana opinia

 

  1. Złożenie wymaganych dokumentów:

 

  1. życiorys (curriculum vitae)

2.      list motywacyjny

3.      kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadania stażu pracy)

4.      kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie

5.      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach (w tym prawa jazdy kat. B)

6.      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

7.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

8.      oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych   zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji

 

  1. Wymagania dodatkowe (niespełnienie wymagań dodatkowych nie skutkuje odrzuceniem oferty):

 

1.      Posiadanie uprawnień z dziedziny geodezji i kartografii.

2.      Staż pracy w administracji publicznej, kancelariach prawnych, przedsiębiorstwach geodezyjno – kartograficznych, biurach obrotu nieruchomościami na stanowiskach o podobnym zakresie wykonywanych zadań.

3.      Znajomość zasad organizowania przetargów na zbycie nieruchomości gminnych.

4.      Znajomość zasad obsługi informatycznych systemów informacji przestrzennej.

5.      Posiadanie prawa jazdy kat. B

6.      Mobilność – posiadanie samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych

7.      Dobra organizacja pracy

8.      Odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.      Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości gruntowych.

2.      Prowadzenie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami gruntowymi: nabycie, zbycie, zamiana, użyczenie, obciążenie ograniczonymi prawami rzeczowymi, wydzierżawienie lub najem oraz oddanie w użytkowanie wieczyste i inne.

3.      Załatwianie spraw z zakresu komunalizacji mienia państwowego.

4.      Wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości na rzecz gminy.

5.      Regulacja stanów prawnych nieruchomości.

6.      Ewidencjonowanie nieruchomości.

7.      Podział nieruchomości.

8.      Naliczanie opłat adiacenckich

9.      Organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości gminnych.

 

III. Informacje dodatkowe:

 

  1. Jednostka organizująca nabór: Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1; 43 – 267 Suszec
  2. Miejsce wykonywania pracy: Biuro Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami; Urząd  Gminy Suszec; 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Bezpośrednim przełożonym pracownika w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami jest Zastępca Wójta Gminy Suszec
  5. Wójt Gminy Suszec informuje, że na wolne stanowisko urzędnicze w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

 

IV. Sposób i termin składania ofert:

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami”, w terminie do dnia 26 maja  2010 r.  (w godzinach pracy urzędu).

 

Bliższe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu:

(032 ) 449 – 30 – 50 lub (032) 449 – 30 – 53.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Suszec

 

                                                        Wójt Gminy Suszec

                                                           Marian Pawlas

14 maja 2010 r.