INFORMACJA O OTWARCIU OFERT – UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Informuję, że w postępowaniu dotyczącym wyłonienia Wykonawcy na realizację zadania pn: „Przeniesienie pomnika Św. Jana Nepomucena zlokalizowanego przy ulicy Św. Jana w Suszcu na drugą stronę skweru oraz jego oczyszczenie i odnowienie” do dnia 23.09.2013r., złożono 3 oferty.
Zgodnie z § 8 „Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro”, wprowadzonego Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr ZPU/17/09 z dnia 19.05.2009 r. ze zmianami, Wójt Gminy Suszec zamyka postępowanie bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, ponieważ cena najtańszej oferty przewyższyła kwotę, którą zabezpieczono w budżecie na realizację ww. zadania.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas