Suszec, dnia 20.12.2012 r.
GKŚ.7031.6.2012
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania:
„Wywóz odpadów komunalnych z 10 szt. pojemników 1100 litrowych, umieszczonych obok budynku Urzędu Gminy w Suszcu przy ul. Lipowej 1”
1. Opis zadania:
1.1. Ilość koszy: 10 szt. o poj. 1100 l.
1.2. Maksymalna ilość wywozów w miesiącu: 2 razy.
1.3. Maksymalna ilość wywiezionych koszy na rok: 240 szt.
1.4 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pojemników o wymaganej pojemności, bez dodatkowych
kosztów, na cały okres realizacji zadania.
1.5. Zamawiający ustala każdorazowo telefonicznie termin wywozu oraz ilość pojemników.
1. Termin składania ofert: 31.12.2012 r. do godz. 15³º
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec ul. Lipowa 1, 43 – 267 Suszec
- sekretariat (I piętro)
3. Forma składania ofert:
4.1. Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika dołączonego do niniejszego zaproszenia.
4.2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta na wywóz odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych obok budynku Urzędu Gminy Suszec”.
Nie otwierać przed 31.12.2012 godz. 15.30!
5. Termin wykonania zadania: od 02.01. 2013 r. do 31.12. 2013 r.
6. Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy, których profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
7. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Suszec nr ZPU/17/2009 z dnia 19.05.2009 roku.
8. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto za wywóz jednego kosza.
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi telefonicznie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana.
10. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do dwóch dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa – pok. nr 3 bądź pod tel. (32) 449 30 67.
UWAGI:
Wójt ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty – zgodnie
z § 8 pkt 1 wyżej wymienionego regulaminu.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas
………………………
………………………
………………………
(nazwa i adres oferenta)
Załącznik
OFERTA CENOWA
URZĄD GMINY
UL.LIPOWA 1
43 – 267 SUSZEC
Niniejszym przedkładam ofertę cenową na realizację zadania pn:
„Wywóz odpadów komunalnych z 10 szt. pojemników 1100 litrowych, umieszczonych obok budynku Urzędu Gminy w Suszcu przy ul. Lipowej 1”
1. Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
……………….. brutto/1 pojemnik
w tym podatek VAT: ………………….. %
2. Oświadczam, że:
a) akceptuję warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego
w ogłoszeniu,
b) w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na oznaczonych
w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
c) zapoznałem się z zakresem w/w zadania oraz zdobyłem konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,
d) jestem/nie jestem * podatnikiem podatku VAT.
………….. ……………………………………
( data ) ( podpis oferenta )
* niewłaściwe skreślić