MENU

Remont nawierzchni Kruczej w Rudziczce

Zał. nr 3 do Regulaminu udzielania
zamówień do kwoty 14.000 euroxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Suszec, dnia 20.02.2008r.

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie robót budowlanych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn.:

Remont nawierzchni ul. Kruczej w Rudziczce.

Termin składania ofert:             28.02.2008 r. do godz. 1530

Miejsce składania ofert:           Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec

– sekretariat ( I piętro),

Forma składania ofert:

1.      Oferta winna zawierać kosztorys szczegółowy z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, tabelą elementów scalonych.

2.      Ofertę należy złożyć w kopertach, które będą posiadać oznaczenia:

-        Roboty budowlane pn: „Remont nawierzchni ul. Kruczej w Rudziczce”.

-        nazwę i adres wykonawcy.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym Przedmiarem Robót z uwzględnieniem n/w uwag.

Termin wykonania zamówienia:             marzec 2008 r.

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Suszec – pok. 4 (parter).

Informacji udzielają: Marian Wowra, Aleksandra Michalska – Kołek.

Z uwagi na to, że wartość szacunkowa w/w robót budowlanych nie przekroczy wyrażonej
w zł równowartości kwoty 14 000 euro (na podstawie art. 4, pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
 t.j. Dz.U. 164 poz. 1163 z 2006r. ze zm.) wybór oferty nastąpi zgodnie z § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec
nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.

Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie dla danego zadania wybrana.

UWAGI:

1.      Lokalizacje ulicy przedstawiono na planie orientacyjnym w skali 1:10.000.

2.      Transport urobku zgromadzonego podczas profilowania i utwardzania podłoża wycenić razem
z utylizacją.

3.      Materiał dostarczony na miejsce wbudowania wycenić razem z transportem.

4.      Informujemy, że w pasie drogowym ul. Kruczej zabudowane są elementy sieci kanalizacyjnej
i wodociągowej, nad którymi nadzór prowadzi Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suszcu
z siedzibą przy ul. Ogrodowa 2. Wykonawca powiadomi w/w przedsiębiorstwo o rozpoczęciu robót
z wnioskiem o pełnienie nadzoru nad robotami oraz o zakończeniu robót - koszty nadzoru ponosi Wykonawca. Za wyrządzone szkody winę ponosi Wykonawca i usuwa je we własnym zakresie i na własny koszt.

5.      Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji robót budowlanych, z uwagi na wysokość środków finansowych jakie gmina posiada  na remont dróg.                                                                                                                                   

 

                           Wójt Gminy Suszec                                                Marian Pawlas

 

Krucza_-_Przemiar.pdf (36.48 Kb)

Krucza_Orientacja.pdf (935.10 Kb)