Suszec, dnia 24.07.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.:
„Aktualizacja Planu Gospodarki Odpadami i Programu Ochrony Środowiska
oraz sporządzenie sprawozdania do Planu Gospodarki odpadami
i raportu do Programu Ochrony Środowiska”.
1. Termin składania ofert: 04.08.2008r. do godz. 1530
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
– sekretariat ( I piętro),
3. Forma składania ofert:
a) Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika, dołączonego do niniejszego zaproszenia.
b) Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
- „Oferta na Aktualizację Planu Gospodarki Odpadami i Programu Ochrony Środowiska oraz sporządzenie sprawozdania do Planu Gospodarki odpadami i raportu do Programu Ochrony Środowiska”. Nie otwierać przed 04.08.2008 r. do godz. 1530!
- nazwę i adres wykonawcy.
4. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez wykonawcę,
c) mile widziany wykaz zrealizowanych zamówień tego samego rodzaju wraz z referencjami.
5. Termin wykonywania zadania:
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami, aktualizacji Programu Ochrony Środowiska, sprawozdania do Planu Gospodarki Odpadami oraz raportu do programu Ochrony Środowiska w terminie: od podpisania umowy do 15.12.2008r.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty należy składać na wykonanie całego zamówienia, określonego w pkt 3b.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie.
- Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
- Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.
- Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
- Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, bądź pod tel. 032 032 449 30 66.
UWAGI:
1. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, z uwagi na wysokość środków finansowych jakie gmina posiada na w/w zamówienie.
2. Wójt zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji w sprawie ceny ofertowej z każdym Wykonawcą, który odpowiedział na zaproszenie.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas
Załącznik
OFERTA CENOWA
GMINA SUSZEC
UL. LIPOWA 1
43-267 SUSZEC
Niniejszym przedkładam ofertę cenowa na realizację zamówienia pn.:
„Aktualizacja Planu Gospodarki Odpadami i Programu Ochrony Środowiska
oraz sporządzenie sprawozdania do Planu Gospodarki odpadami
i raportu do Programu Ochrony Środowiska”.
- Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę (a+b+c+d):
……………………zł netto + …… % VAT = ...................................zł brutto,
słownie brutto:.................................................................................................................................,
w tym:
a) aktualizacja Planu Gospodarki Odpadami za cenę:
...................................zł brutto,
b) aktualizacja Programu Ochrony Środowiska za cenę:
...................................zł brutto,
c) sporządzenie sprawozdania do Planu Gospodarki odpadami za cenę:
...................................zł brutto,
d) sporządzenie raportu do Programu Ochrony Środowiska za cenę:
...................................zł brutto.
- Oświadczam, że:
a) akceptujemy warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym wymagane terminy realizacji,
b) w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
c) zapoznaliśmy się z zakresem w/w zadania oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
PODPISANO
............................................................................
............................................................................
(nazwa firmy)
(adres)
dnia......................................................................