MENU

„Adaptacja (remont) pomieszczenia piwnicznego w budynku Urzędu Gminy w Suszcu na biuro ds. świadczeń socjalnych”

 

                                                    xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

 Suszec, dnia  04.09.2008r. 

           

OGŁOSZENIE

 

 

Wójt Gminy Suszec  zaprasza do złożenia ofert cenowych na  wykonanie robót budowlanych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn.:

 

„Adaptacja (remont) pomieszczenia piwnicznego w budynku Urzędu Gminy w Suszcu na biuro ds. świadczeń socjalnych” realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy.”

 

 

1.         Termin składania ofert:             10.09.2008r.

 

2.         Miejsce składania ofert:           Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1,   43-267  Suszec

– sekretariat ( I piętro),  do godz. 10.00

 

3.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

-         przedmiar robót,  

-         uwagi wykonawcze dotyczące robót wykończeniowych

-         dokumentacja projektowa „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy” dostępna w Urzędzie Gminy w Suszcu, do wglądu od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00, pok. nr 5.

           

4.         Termin wykonania zamówienia:    30.09.2008r.

 

5.         Forma składania ofert:

a)         Oferta winna być przedstawiona w formie kosztorysu szczegółowego z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu  oraz tabelą elementów scalonych. Kosztorys winien zawierać wartość netto, podatek VAT i wartość brutto zadania.

 

b)         Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie:

-           Oferta na wykonanie robót budowlanych pn.: „Adaptacja (remont) pomieszczenia piwnicznego w budynku Urzędu Gminy w Suszcu na biuro świadczeń socjalnych”, realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy”.

                       Nie otwierać przed dniem 10.09.2008r. godz. 10.00.

-           nazwę i adres wykonawcy.

 

c)         Ofertę należy  przygotować   zgodnie  z załączonym Przedmiarem Robót oraz zgodnie z uwagami wykonawczymi dotyczącymi robót wykończeniowych.

 

6.         Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:

a)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:

-     dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

-     w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki,

-     do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji.

 

b)   oferent do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, dlatego do oferty jest zobowiązany dołączyć:

-    uprawnienia budowlane osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; w zakresie wystarczającym do realizacji zadania; wraz z aktualnym w dniu otwarcia ofert zaświadczeniem dla tej osoby o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się w/w uprawnieniami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane).

c)   kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.

 

7.   Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.

 

8.   Kryterium wyboru oferty: najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się posługiwał ceną brutto, określoną przez wykonawcę w Formularzu przedmiaru robót.

 

9.   Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.

 

10. O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.

                                                                           

UWAGI:

1.         Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji w/w robót budowlanych.  

2.         Nie dopuszcza się do udziału podwykonawców w realizacji zadania.

3.         Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec – pok. 5 (parter).

                                                                                    

                                                                                 Wójt Gminy 

 

                                                                              Marian Pawlas

 

NIŻEJ DO POBRANIA ZAŁACZNIKI DO ZAPROSZENIA:

1. Przedmiar_robot_Jedno_biuro_UG.pdf (74.54 Kb)

2. UWAGI_WYKONAWCZE_DOTYCZACE_ROBOT_WYKONCZENIOWYCH.doc (25.50 Kb)