xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Suszec, dnia 04.09.2008r.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie robót budowlanych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn.:
„Adaptacja (remont) pomieszczenia piwnicznego w budynku Urzędu Gminy w Suszcu na biuro ds. świadczeń socjalnych” realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy.”
1. Termin składania ofert: 10.09.2008r.
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
– sekretariat ( I piętro), do godz. 10.00
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- przedmiar robót,
- uwagi wykonawcze dotyczące robót wykończeniowych
- dokumentacja projektowa „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy” dostępna w Urzędzie Gminy w Suszcu, do wglądu od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00, pok. nr 5.
4. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2008r.
5. Forma składania ofert:
a) Oferta winna być przedstawiona w formie kosztorysu szczegółowego z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą elementów scalonych. Kosztorys winien zawierać wartość netto, podatek VAT i wartość brutto zadania.
b) Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie:
- Oferta na wykonanie robót budowlanych pn.: „Adaptacja (remont) pomieszczenia piwnicznego w budynku Urzędu Gminy w Suszcu na biuro świadczeń socjalnych”, realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Urzędu Gminy”.
Nie otwierać przed dniem 10.09.2008r. godz. 10.00.
- nazwę i adres wykonawcy.
c) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym Przedmiarem Robót oraz zgodnie z uwagami wykonawczymi dotyczącymi robót wykończeniowych.
6. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
- dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki,
- do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji.
b) oferent do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, dlatego do oferty jest zobowiązany dołączyć:
- uprawnienia budowlane osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; w zakresie wystarczającym do realizacji zadania; wraz z aktualnym w dniu otwarcia ofert zaświadczeniem dla tej osoby o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się w/w uprawnieniami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane).
c) kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.
7. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.
8. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się posługiwał ceną brutto, określoną przez wykonawcę w Formularzu przedmiaru robót.
9. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
10. O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.
UWAGI:
1. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji w/w robót budowlanych.
2. Nie dopuszcza się do udziału podwykonawców w realizacji zadania.
3. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec – pok. 5 (parter).
Wójt Gminy
Marian Pawlas
NIŻEJ DO POBRANIA ZAŁACZNIKI DO ZAPROSZENIA:
1. Przedmiar_robot_Jedno_biuro_UG.pdf (74.54 Kb)
2. UWAGI_WYKONAWCZE_DOTYCZACE_ROBOT_WYKONCZENIOWYCH.doc (25.50 Kb)