Suszec, dnia 10.10.2008 r.
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie roboty budowlanej pn.:
„REMONT NAWIERZCHNI ULICY MAŁY DWÓR W MIZEROWIE”.
I. Informacje podstawowe:
1. Opis w/w roboty budowlanej zawierają:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna,
- mapka orientacyjna,
stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.
2. Termin składania ofert: 20.10.2008r. do godz. 15.00
3. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
– sekretariat ( I piętro),
4. Forma składania ofert:
a) Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 1, dołączonego do niniejszego zaproszenia.
b) Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej (w formie kosztorysu szczegółowego), z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą elementów scalonych. Kosztorys winien zawierać wartość netto, podatek VAT i wartość brutto zadania. Kosztorys szczegółowy należy dołączyć do oferty.
c) Kosztorys szczegółowy należy przygotować zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną.
d) Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
- „Oferta cenowa na remont nawierzchni ulicy Mały Dwór w Mizerowie”.
- Nie otwierać przed: 20.10.2008 godz. 15.00!
- nazwę i adres wykonawcy.
5. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
- dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki,
- do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji.
b) kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.
6. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2008 r.
7. O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie.
8. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
9. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.
10. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
II. Informacje dodatkowe:
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec – pok. 4 (parter): tel. 032 449 30 74
III. UWAGI:
Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, z uwagi na wysokość środków finansowych jakie gmina posiada na w/w zamówienie.
IV. ZAŁACZNIKI:
- oferta cenowa - załącznik nr 1
- przedmiar robót:
Remont_ul_Maly_Dwor_w_Mizerowie_-_przedmiar_I.pdf (82.86 Kb)
- specyfikacja techniczna:
Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne_1.pdf (525.29 Kb)
- mapka orientacyjna:
Remont_nawierzchni_ul._Maly_Dwor_-_orientacja.pdf (137.81 Kb)Remont_nawierzchni_ul._Maly_Dwor_w_Mizerowie.pdf (74.75 Kb)
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas
Załącznik nr 1
OFERTA CENOWA
GMINA SUSZEC
UL. LIPOWA 1
43-267 SUSZEC
Niniejszym przedkładam ofertę cenową na realizację zamówienia pn.:
„REMONT NAWIERZCHNI ULICY MAŁY DWÓR W MIZEROWIE”.
- Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
……………………zł netto + …… % VAT = ...................................zł brutto,
słownie brutto:.................................................................................................................................,
zgodnie z załączonym kosztorysem szczegółowym.
- Oświadczam, że:
a) akceptuję warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym wymagany termin realizacji,
b) w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
PODPISANO
............................................................................
............................................................................
(nazwa firmy)
(adres)
dnia......................................................................