MENU

„Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec” - zaproszenie do składania ofert

                                   xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

           Suszec, dnia 11.04.2011 r.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 Zaproszenie do składania ofert

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro

 

pn.: „Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec”

 

 

1.      W/w zadanie, zwane dalej przedmiotem zamówienia obejmuje:

-  zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,

-  transport związany ze zbiórką odpadów

-  przewóz odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku lub recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

-  koszty recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

Pod pojęciem odpadów wielkogabarytowych należy rozumieć: zużyte meble, wykładziny podłogowe i dywany. Plan orientacyjny z rozmieszczeniem dróg na terenie Gminy Suszec, wykonawca otrzyma w tut. Urzędzie Gminy  w pok. nr 3 (Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa).

 

2.      Termin składania ofert: 18.04.2011 r. do godz. 1000

 

3.      Miejsce składania ofert:  Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec - sekretariat ( I piętro),

 

4.      Forma i treść składanych ofert:

a)      Oferta winna zawierać cenę za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją w/w zadania. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych. Cena winna również uwzględniać ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk.

b)      Cenę należy określić za 1 tonę zebranych odpadów netto i brutto, w której muszą być zawarte poza kosztami określonymi w ppkt a), koszty:

-     zbiórki odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,

-     transportu związanego ze zbiórką odpadów,

-     przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe  z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

-     recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

c)      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:

-     „Oferta na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec”.

Nie otwierać przed 18.04.2011r. do godz. 10.00!

-        nazwę i adres zamawiającego: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec

Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika zamieszczonego poniżej przedmiotowego ogłoszenia.

 

5.      Termin realizacji zamówienia:

a)      Sołectwo  Suszec strona południowa wraz z ulicą Pszczyńską  - 16.05.2011r. (poniedziałek)

b)      Sołectwo  Suszec strona północna  bez ulicy Pszczyńskiej    -  18.05.2011r. (środa)

c)      Sołectwo  Rudziczka  -  20.05.2011r. (piątek)

d)      Sołectwo  Kobielice  -  23.05.2011r. (poniedziałek)

e)      Sołectwo  Radostowice -  25.05.2011r. (środa)

f)       Sołectwo  Kryry -  27.05.2011r. (piątek)

g)      Sołectwo  Mizerów -   30.05.2011r. (poniedziałek)

 

 

 

6.      Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy którzy:

a)      posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec - art. 7 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. z 2005 r.  nr 236, poz. 2008 ze zm./-  nie jest wymagane  dołączenie do oferty – tut. urząd posiada wydane zezwolenia  w w/w zakresie

b)      posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, iż profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia-   Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć niniejszy dokument przed podpisaniem umowy w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność” przez wykonawcę. Dokument ten można złożyć w wymaganej formie wraz z ofertą.

 

7.      Inne wymagania zamawiającego związane z realizacją zamówienia:

a)      wykonawca jest zobowiązany określić w ofercie miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych na terenie  Gminy Suszec

b)      przy ważeniu odpadów musi uczestniczyć wyznaczony przez Wójta Gminy Suszec pracownik urzędu

c)      wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom

d)      wykonawca nie może składać ofert częściowych i/ lub wariantowych na wykonanie zamówienia

 

 

W przypadku  nie  spełnienia wymaganych warunków określonych w przedmiotowym zaproszeniu  oferta zostanie odrzucona.

 

 

8.      Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto.

9.      O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi  telefonicznie wykonawcę,  którego oferta zostanie wybrana.

 

10.  Z uwagi na to, że wartość szacunkowa w/w usługi  nie przekroczy wyrażonej w zł równowartości
kwoty 14 000 euro (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  (j.t. Dz. U. Nr 223 poz. 1655  z 2007r. ze zm.),wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr  ZPU/17/09 z dnia 19.05.2009r.

 

11.  Rozpatrzenie ofert  nastąpi w terminie  do dwóch dni  od wyznaczonego  terminu składania  ofert.

 

12.  Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, bądź pod tel. 032  449 30 67 i 449 30 71.

UWAGI:

1. Za wyrządzone szkody winę ponosi Wykonawca i usuwa je we własnym zakresie i na własny koszt.

 

2. Wójt ma prawo do  zamknięcia postępowania  bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty – zgodnie z § 8 pkt 1 wyżej powołanego regulaminu.

 

 

                                                                    z up. Wójta

                                                                 Czesław Smusz

                                                                 Zastępca Wójta

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do ogłoszenia:

 

O F E R T A

 

                                                                  Wójt Gminy Suszec

                                                ul. Lipowa 1

                                                        43-267 SUSZEC

 

Nawiązując do ogłoszenia na zadanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro       pn.: „Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec”, opublikowanego na stronie internetowej Gminy Suszec oraz w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na tablicy ogłoszeń:

 

1.      Oferujemy wykonanie w/w  przedmiotu zamówienia za cenę 1 tony zebranych odpadów:

netto: ………………………..zł

słownie:.................................................................................................................................

podatek VAT w wysokości:……… %,tj.: ………………….zł

brutto:  ...................................zł

słownie:.................................................................................................................................

 

2.      W cenie brutto za 1 tonę zebranych odpadów, określonej w pkt 1, wliczone są koszty należnego podatku VAT, w tym  wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk oraz koszty:

a)   zbiórki odpadów wielkogabarytowych (tj. zużyte meble, wykładziny podłogowe i dywany) z terenu Gminy Suszec

b)   transportu związanego ze zbiórką odpadów,

c)   przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku lub recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe            z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

d)   recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

 

3.      W/w zamówienie wykonamy w terminie:

a) Sołectwo  Suszec strona południowa wraz z ulicą Pszczyńską  - 16.05.2011r. (poniedziałek)

b) Sołectwo  Suszec strona północna  bez ulicy Pszczyńskiej    -  18.05.2011r. (środa)

c) Sołectwo  Rudziczka  -  20.05.2011r. (piątek)

d) Sołectwo  Kobielice  -  23.05.2011r. (poniedziałek)

e) Sołectwo  Radostowice -  25.05.2011r. (środa)

f) Sołectwo  Kryry -  27.05.2011r. (piątek)

           g) Sołectwo  Mizerów -   30.05.2011r. (poniedziałek)

 

4.      Miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Suszec  ……………………………………………………………………………………………………………………

5.      Oświadczamy, że:

a)      posiadamy stosowne zezwolenia do prowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych  od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec,

b)      akceptujemy warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu,

c)      w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,

d)      zapoznaliśmy się z zakresem w/w zadania oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.

          

 

                                                               .................................................................................................

  (nazwa i adres firmy)

 

                                                            ...................................................................................................

                                           (data, podpis i pieczęć upełnomocnionego przedstawiciela)