Suszec, 21.02.2012r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT
Informuję, iż w postępowaniu, dotyczącym wyłonienia wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie obejmującym roboty drogowe nad zadaniem pn.: „Przebudowa ul. Stacyjnej w Suszcu” w terminie określonym w zaproszeniu z dnia 15.02.2012r. tj. do dnia 21.02.2012r. do godz. 1000 wpłynęły 3 oferty.
Złożone oferty spełniają wymogi formalne określone w w/w zaproszeniu.
Wykaz oferentów wraz z ich ofertami cenowymi przedstawiono w poniższej tabeli:
LP |
Wykonawca |
Cena brutto [zł] |
Spełnia wymogi / Nie spełnia wymogów |
1 |
Grzegorz Górka ul. Grobla 8 43-265 Mizerów |
950,00 |
Spełnia wymogi |
2 |
CBBR Sp. z o.o. ul. Dworek 13 44-200 Rybnik |
1.845,00 |
Spełnia wymogi |
3 |
Inż. Piotr Hajduk Os. Ks. Władysława 12F/7 44-241 Żory |
750,00 |
Spełnia wymogi |
W związku z powyższym do realizacji zadania pn.:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie obejmującym roboty drogowe nad zadaniem pn.: „Przebudowa ul. Stacyjnej w Suszcu” został wyłoniony wykonawca:
Inż. Piotr Hajduk Os. Ks. Władysława 12F/7 |
44-241 Żory
Za cenę 750,00 zł brutto
Wójt Gminy Suszec
mgr inż. Marian Pawlas