MENU

Konkurs ofert na zadania w zakresie rehabilitacji, edukacji, wielospecjalistycznej terapii oraz dowozu osób niepełnosprawnych

 

OGŁOSZENIE

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

Wójt Gminy Suszec ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzenie zadań publicznych w sferze zadań określonych w art. 4 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. działania na rzecz osób niepełnosprawnych.

 

I. RODZAJ ZADANIA

1.       Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych z sołectw Suszec i Rudziczka.

2.   Rehabilitacja, edukacja, wielospecjalistyczna terapia oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych z sołectw: Kryry, Mizerów, Kobielice i Radostowice.

3.   Opieka terapeutyczna nad dzieckiem z sołectwa Suszec

Szczegółowy opis zadania stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

II. WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZADANIA:

Łączna kwota na zadania wymienione w rozdz. I. pkt. 1-2 na okres: od miesiąca – luty 2006 r.                                     do 30.06.2007 r. - 68.000,00 zł.

Kwota na zadanie wymienione w rozdz. I pkt. 3 na rok 2006 od miesiąca - luty wyniesie 4.400,00 zł.

Łączna kwota na zadania wymienione w rozdz. I pkt. 1 – 3 wyniesie 72.400,00 zł.

 

III. ZASADY PPRZYZNAWANIA DOTACJI:

1.       Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r.                           o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie /Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 ze zm./,                      w drodze powierzenia zadania wraz z udzieleniem dotacji przez Gminę Suszec na finansowanie jego realizacji, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert.

2.       Dotacja może zostać przyznana nawet wtedy gdy zostanie zgłoszona tylko jedna oferta na wykonanie zadania publicznego.

3.       Złożenie oferty o dofinansowanie nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

4.       Kwota dotacji może być niższa od określonej w ofercie.

5.       Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne, prawidłowe pod względem formalno-prawnym, merytorycznym złożone w terminie.

6.       Przyznane środki finansowe zostaną przekazane na wyodrębniony rachunek bankowy dotowanego kolejno w transzach.

7.       Udzielenie dotacji może nastąpić po uchwaleniu budżetu Gminy na 2006 r., na podstawie umowy, której wzór został określony w  Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r.  /Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1891/ zwanego dalej „rozporządzeniem” i stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

 

IV. TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA:

1.       Realizacja zadania obejmuje okres od podpisania umowy (miesiąc luty 2006 r.) do 30 czerwca 2007 r.  w przypadku zadań określonych w rozdz. I pkt. 1-2, oraz do 31 grudnia 2006 r. – na zadanie określone w rozdz. I pkt. 3

2.       Szczegółowe terminy i warunki realizacji zadań oraz terminy rozliczenia i składania sprawozdań               z wykonania tych zadań, zostanie określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia, zgodnym z „rozporządzeniem”,  

3.       Dotowany jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z celem na jaki ją uzyskał.        

4.       Dotowany jest zobowiązany do dokumentowania wydatków zgodnie z ustawą  z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 ze zm./ oraz z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Oferty zgodne ze wzorem określonym w „rozporządzeniu”, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia należy składać w Sekretariacie /pokój nr 18/ Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43 – 267 Suszec,                           w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta realizacji zadań publicznych”; do 6.02.2006 r.                          do godz. 15:30

Do oferty należy dołączyć:

1.       aktualny wypis z KRS /ważny do 3 m-cy od daty wystawienia/

2.       sprawozdanie merytoryczne i finansowe za 2005 r.,

3.       statut podmiotu lub inny dokument określający sposób jego działalności,

4.       harmonogram rzeczowy realizacji zadania.

 

VI. TERMIN TRYB I KRYTERIA STOSOWANE PRZY DOKONYWANIU WYBORU OFERTY:

1.       Rozpatrzenia i wyboru ofert dokona Komisja powołana przez Wójta Gminy Suszec w terminie                   do dnia 10 lutego 2006 r., w oparciu o następujące kryteria:

a)    możliwość realizacji zadania przez dotowanego,

b)    przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym celowość i zasadność ponoszonych kosztów,

c)    realizacja zadań publicznych w roku poprzedzającym, w zakresie rzetelności wykonania zadania  umową oraz celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi,

d)    zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego,

e)    wkład własny w realizację zadania publicznego,

f)     dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju.

2.  Decyzja o realizacji zadania oraz wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania               jest uzależniona od kwoty łącznej środków przeznaczonych na realizację wszystkich zadań        wymienionych w rozdz. I pkt. 1-3 na dany rok budżetowy.

3.   Wybór oferty będzie zawierał uzasadnienie wyboru, w zakresie spełnienia przez oferenta wymogów określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i  o wolontariacie oraz w niniejszym ogłoszeniu.

4.    Od podjętej decyzji o wyborze oferty nie przysługuje odwołanie.

5.    O podjętej decyzji składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie, jak również wyniki konkursu zostaną ogłoszone przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Suszec, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

VII. INFORMACJE O ZREALIZOWANYCH W ROKU 2005 ZADANIACH PUBLICZNYCH                           W ZAKRESIE DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I PRZEKAZANYCH DOTACJACH ORGANIZACJOM POZARZĄDOWYM ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5.

 

Szczegółowe informacje o konkursie wraz z wzorami załączników można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1 tel. /032/ 449 – 30 – 56, lub 449 – 30 – 50