MENU

Zaproszenie do składania ofert na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec

Suszec, dnia 30.05.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn:

 

„Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”

 

1.      W/w zadanie, zwane dalej przedmiotem zamówienia obejmuje:

-  zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,

-  transport związany ze zbiórką odpadów

-  przewóz odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

-  koszty recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

Pod pojęciem odpadów wielkogabarytowych należy rozumieć: sprzęt RTV i AGD (zamrażarki, lodówki, pralki, telewizory, komputery), zużyte meble, wykładziny podłogowe, dywany, stolarkę budowlaną, opony i inny zbędny sprzęt domowy gabarytowy.

Plan orientacyjny z rozmieszczeniem granic i dróg na terenie Gminy Suszec, wykonawca otrzyma w tut. Urzędzie Gminy w pok. nr 2 (Biuro Zamówień Publicznych).

 

2.      Termin wykonania zamówienia:

a)      Sołectwo: Suszec, Rudziczka: 24 - 25.06.2008 r.

b)      Sołectwo: Radostowice, Kobielice: 26.06.2008 r.

c)      Sołectwo: Kryry, Mizerów: 27.06.2008 r.

 

3.      Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy którzy:

a)      posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec (art. 7 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.)

b)      posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, iż profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.

Dokumenty te należy dołączyć do oferty w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność” przez wykonawcę. W przypadku braku któregokolwiek z w/w dokumentów, oferta zostanie odrzucona.

 

4.      Inne wymagania zamawiającego związane z realizacją zamówienia:

a)      wykonawca jest zobowiązany określić w ofercie miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych w Gminie Suszec lub w gminach sąsiednich

b)      przy ważeniu odpadów musi uczestniczyć wyznaczony przez Wójta Gminy Suszec pracownik urzędu

c)      wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom

d)      wykonawca nie może składać ofert częściowych i/ lub wariantowych na wykonanie zamówienia

 

5.      Miejsce i termin składania ofert:         09.06.2008 r. do godz. 1200

Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec

– sekretariat ( I piętro),

 

6.      Forma i treść składanych ofert:

a)      Oferta winna zawierać cenę za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją w/w zadania. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych. Cena winna również uwzględniać ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk.

b)      Cenę należy określić za 1 tonę zebranych odpadów netto i brutto, w której muszą być zawarte poza kosztami określonymi w ppkt a), koszty:

-     zbiórki odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,

-     transportu związanego ze zbiórką odpadów,

-     przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

-     recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

c)      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:

-     „Oferta na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”.

Nie otwierać przed 09.06.2008 r. do godz. 12.00!

-        nazwę i adres zamawiającego: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec

-        nazwę i adres wykonawcy.

Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika zamieszczonego poniżej przedmiotowego ogłoszenia.

 

7.      Warunki płatności:

1)      Rozliczenie zadania nastąpi raz, po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia.

2)      Podstawą wystawienia faktury będzie rzeczywista ilość ton zebranych odpadów, wynikająca z  wszystkich protokołów zbiórki odpadów, sporządzanych każdorazowo podczas ważenia odpadów przez wyznaczonego pracownika Urzędu, o którym mowa w pkt. 4b niniejszego ogłoszenia i zatwierdzanych przez wykonawcę. Każdy protokół zbiórki winien zawierać w szczególności ilość przekazanych w danym dniu odpadów do ważenia.

3)      Wysokość wynagrodzenia wykonawcy będzie stanowić iloczyn rzeczywistej ilości ton zebranych odpadów i kosztu jednej tony zebranych odpadów, określonego przez wykonawcę w ofercie.

4)      Faktura wystawiona przez WYKONAWCĘ płatna będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie przelewu na rachunek wykonawcy. Datą zapłaty jest data obciążenia konta ZAMAWIAJĄCEGO.

 

8.      Kwota przeznaczona na realizację przedmiotowego zadania wynosi 30.000 zł brutto.

9.      Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

10.   O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi wykonawcę, którego oferta zostanie dla danego zadania wybrana.

 

11.   Z uwagi na to, że wartość szacunkowa w/w robót budowlanych nie przekroczy wyrażonej
w zł równowartości kwoty 14 000 euro (na podstawie art. 4, pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – t.j. Dz.U. 164 poz. 1163 z 2006r. ze zm.) wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.

 

12.   Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, bądź pod tel. 032 032 449 30 67.

UWAGI:

1.       Za wyrządzone szkody winę ponosi Wykonawca i usuwa je we własnym zakresie i na własny koszt.

2.       Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, z uwagi na wysokość środków finansowych jakie gmina posiada na w/w zamówienie.

3.       W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie zostanie złożona tylko 1 oferta, zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji.

Wójt Gminy Suszec

 

   Marian Pawlas

 

Załącznik do ogłoszenia:

 

O F E R T A

 

Wójt Gminy Suszec

                                                                                              ul. Lipowa 1

                                                                                                          43-267 SUSZEC

 

 

Nawiązując do ogłoszenia na zadanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn: „Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”, opublikowanego na stronie internetowej Gminy Suszec oraz w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na tablicy ogłoszeń:

 

1.      Oferujemy wykonanie w/w  przedmiotu zamówienia za cenę 1 tony zebranych odpadów:

netto: ………………………..zł

słownie:.................................................................................................................................

podatek VAT w wysokości:……… %,tj.: ………………….zł

brutto:  ...................................zł

słownie:.................................................................................................................................

 

2.      W cenie brutto za 1 tonę zebranych odpadów, określonej w pkt 1, wliczone są koszty należnego podatku VAT, w tym  wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk oraz koszty:

a)   zbiórki odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,

b)   transportu związanego ze zbiórką odpadów,

c)   przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,

d)   recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.

 

3.      W/w zamówienie wykonamy w terminie:

a)      Sołectwo: Suszec, Rudziczka: 24 - 25.06.2008 r.

b)      Sołectwo: Radostowice, Kobielice: 26.06.2008 r.

c)      Sołectwo: Kryry, Mizerów: 27.06.2008 r.

 

4.      Miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych w Gminie Suszec lub w gminach sąsiednich: ……………………………………………………………………………………………………………………

 

5.      Oświadczamy, że:

a)      posiadamy stosowne zezwolenia do prowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych w tym elektrycznych i elektronicznych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec,

b)      akceptujemy warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym warunki płatności za wykonane zadanie,

c)      w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,

d)      zapoznaliśmy się z zakresem w/w zadania oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.

 

          

 

….…...................................................................

                                                                                (nazwa i adres firmy)

 

                                                                                                                             .............................................................................

                                                                                              (data, podpis i pieczęć upełnomocnionego przedstawiciela)