Suszec, dnia 30.05.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn:
„Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”
1. W/w zadanie, zwane dalej przedmiotem zamówienia obejmuje:
- zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,
- transport związany ze zbiórką odpadów
- przewóz odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,
- koszty recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.
Pod pojęciem odpadów wielkogabarytowych należy rozumieć: sprzęt RTV i AGD (zamrażarki, lodówki, pralki, telewizory, komputery), zużyte meble, wykładziny podłogowe, dywany, stolarkę budowlaną, opony i inny zbędny sprzęt domowy gabarytowy.
Plan orientacyjny z rozmieszczeniem granic i dróg na terenie Gminy Suszec, wykonawca otrzyma w tut. Urzędzie Gminy w pok. nr 2 (Biuro Zamówień Publicznych).
2. Termin wykonania zamówienia:
a) Sołectwo: Suszec, Rudziczka: 24 - 25.06.2008 r.
b) Sołectwo: Radostowice, Kobielice: 26.06.2008 r.
c) Sołectwo: Kryry, Mizerów: 27.06.2008 r.
3. Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy którzy:
a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec (art. 7 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r., Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.)
b) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, iż profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
Dokumenty te należy dołączyć do oferty w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność” przez wykonawcę. W przypadku braku któregokolwiek z w/w dokumentów, oferta zostanie odrzucona.
4. Inne wymagania zamawiającego związane z realizacją zamówienia:
a) wykonawca jest zobowiązany określić w ofercie miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych w Gminie Suszec lub w gminach sąsiednich
b) przy ważeniu odpadów musi uczestniczyć wyznaczony przez Wójta Gminy Suszec pracownik urzędu
c) wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom
d) wykonawca nie może składać ofert częściowych i/ lub wariantowych na wykonanie zamówienia
5. Miejsce i termin składania ofert: 09.06.2008 r. do godz. 1200
Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
– sekretariat ( I piętro),
6. Forma i treść składanych ofert:
a) Oferta winna zawierać cenę za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją w/w zadania. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych. Cena winna również uwzględniać ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk.
b) Cenę należy określić za 1 tonę zebranych odpadów netto i brutto, w której muszą być zawarte poza kosztami określonymi w ppkt a), koszty:
- zbiórki odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,
- transportu związanego ze zbiórką odpadów,
- przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,
- recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.
c) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
- „Oferta na zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”.
Nie otwierać przed 09.06.2008 r. do godz. 12.00!
- nazwę i adres zamawiającego: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
- nazwę i adres wykonawcy.
Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika zamieszczonego poniżej przedmiotowego ogłoszenia.
7. Warunki płatności:
1) Rozliczenie zadania nastąpi raz, po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia.
2) Podstawą wystawienia faktury będzie rzeczywista ilość ton zebranych odpadów, wynikająca z wszystkich protokołów zbiórki odpadów, sporządzanych każdorazowo podczas ważenia odpadów przez wyznaczonego pracownika Urzędu, o którym mowa w pkt. 4b niniejszego ogłoszenia i zatwierdzanych przez wykonawcę. Każdy protokół zbiórki winien zawierać w szczególności ilość przekazanych w danym dniu odpadów do ważenia.
3) Wysokość wynagrodzenia wykonawcy będzie stanowić iloczyn rzeczywistej ilości ton zebranych odpadów i kosztu jednej tony zebranych odpadów, określonego przez wykonawcę w ofercie.
4) Faktura wystawiona przez WYKONAWCĘ płatna będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie przelewu na rachunek wykonawcy. Datą zapłaty jest data obciążenia konta ZAMAWIAJĄCEGO.
8. Kwota przeznaczona na realizację przedmiotowego zadania wynosi 30.000 zł brutto.
9. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
10. O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi wykonawcę, którego oferta zostanie dla danego zadania wybrana.
11. Z uwagi na to, że wartość szacunkowa w/w robót budowlanych nie przekroczy wyrażonej
w zł równowartości kwoty 14 000 euro (na podstawie art. 4, pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – t.j. Dz.U. 164 poz. 1163 z 2006r. ze zm.) wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.
12. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 4, bądź pod tel. 032 032 449 30 67.
UWAGI:
1. Za wyrządzone szkody winę ponosi Wykonawca i usuwa je we własnym zakresie i na własny koszt.
2. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, z uwagi na wysokość środków finansowych jakie gmina posiada na w/w zamówienie.
3. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie zostanie złożona tylko 1 oferta, zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas
Załącznik do ogłoszenia:
O F E R T A
Wójt Gminy Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 SUSZEC
Nawiązując do ogłoszenia na zadanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn: „Zbiórka odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Suszec”, opublikowanego na stronie internetowej Gminy Suszec oraz w siedzibie Urzędu Gminy Suszec na tablicy ogłoszeń:
1. Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę 1 tony zebranych odpadów:
netto: ………………………..zł
słownie:.................................................................................................................................
podatek VAT w wysokości:……… %,tj.: ………………….zł
brutto: ...................................zł
słownie:.................................................................................................................................
2. W cenie brutto za 1 tonę zebranych odpadów, określonej w pkt 1, wliczone są koszty należnego podatku VAT, w tym wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to koszty robocizny, sprzętu, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk oraz koszty:
a) zbiórki odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Suszec,
b) transportu związanego ze zbiórką odpadów,
c) przewozu odpadów do miejsca ich przekazania do odzysku czy recyklingu, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, do miejsca ich unieszkodliwiania,
d) recyklingu i/lub odzysku i/lub utylizacji (unieszkodliwiania) zebranych odpadów.
3. W/w zamówienie wykonamy w terminie:
a) Sołectwo: Suszec, Rudziczka: 24 - 25.06.2008 r.
b) Sołectwo: Radostowice, Kobielice: 26.06.2008 r.
c) Sołectwo: Kryry, Mizerów: 27.06.2008 r.
4. Miejsce ważenia odpadów wielkogabarytowych w Gminie Suszec lub w gminach sąsiednich: ……………………………………………………………………………………………………………………
5. Oświadczamy, że:
a) posiadamy stosowne zezwolenia do prowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych w tym elektrycznych i elektronicznych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Suszec,
b) akceptujemy warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym warunki płatności za wykonane zadanie,
c) w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
d) zapoznaliśmy się z zakresem w/w zadania oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
….…...................................................................
(nazwa i adres firmy)
.............................................................................
(data, podpis i pieczęć upełnomocnionego przedstawiciela)