MENU

Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Suszec

                                                       Suszec, dnia 3 października 2007 r.

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

 

WÓJT GMINY W SUSZCU OGŁASZA NABÓR NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO

W URZĘDZIE GMINY  SUSZEC

 

 

 

Na podstawie art.3a ust.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych

 /tj. z 2001 r. Dz. U. Nr 142,  poz. 1593 z póz. zm./  Wójt Gminy Suszec informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Suszcu.

 

I.  Miejsce wykonywania pracy:

    Urząd Stanu Cywilnego w Suszcu, 43 – 267 Suszec,  ul. Lipowa 1

    Wymiar czasu pracy – 1 etat

    Warunkiem zatrudnienia jest powołanie do pełnienia funkcji przez Radę Gminy Suszec

 

II.  Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania :

  1. Wymagania konieczne:

a)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

b)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,

c)      wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku administracja,

d)      staż pracy minimum 4 lata, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych określonych

      w art. 3 ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach  

      samorządowych to jest:

- na stanowiskach urzędniczych w:

urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gmin oraz w gminnych  jednostkach zakładów  budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych, jednostek samorządu terytorialnego, lub

-  w służbie cywilnej, lub

-  w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub

- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub 

-  na kierowniczych stanowiskach państwowych,

       e)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku .

 

      2.  Wymagania dodatkowe:

a)      komunikatywność, dyspozycyjność

b)      dobra organizacja pracy

c)      znajomość obsługi komputera

d)      znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego

e)      znajomość przepisów  ustawy „prawo o aktach stanu cywilnego”

f)        znajomość podstawowych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego

g)      znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla gmin i związków międzygminnych

h)      znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym

i)        znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych

 

III. Zakresy wykonywanych zadań na stanowisku :

1)  prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu

     rodzinnego i opiekuńczego

2)  prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych

 

 

IV. Wymagane dokumenty :

1)  życiorys (CV)

2)  list motywacyjny

3)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

4)  przebieg dotychczasowego zatrudnienia- kopie świadectw pracy dokumentujących

     wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji

     zatrudnienia

5) oświadczenie o niekaralności za  przestępstwo umyślne oraz oświadczenie, że nie toczy się

     przeciwko kandydatowi postępowanie karne

6)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz  o korzystaniu z pełni praw

     publicznych

7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w

     ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą

     z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze  

     zm. oraz ustawą z dnia  22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r.,

     Nr 142, poz. 153 ze zm.)

8)  referencje zawodowe

 

 

V. Sposób i termin składania ofert :

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 18 października  2007 r.  do godziny  15 30./sekretariat/ w zamkniętych kopertach z dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO  ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC”

Adres: Urząd Gminy  Suszec,  ul. Lipowa 1,  43-267 Suszec

W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu (032) 449-30-50 .

Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Suszec.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) , na tablicy ogłoszeń w  Urzędzie Gminy  Suszec, ul. Lipowa 1  oraz w gazecie Nowiny Suszeckiej Gminy.