Suszec, dnia 3 października 2007 r.
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
WÓJT GMINY W SUSZCU OGŁASZA NABÓR NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – ZASTĘPCA KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
W URZĘDZIE GMINY SUSZEC
Na podstawie art.3a ust.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
/tj. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z póz. zm./ Wójt Gminy Suszec informuje o wolnym stanowisku pracy i ogłasza nabór na zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Suszcu.
I. Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Stanu Cywilnego w Suszcu, 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
Wymiar czasu pracy – 1 etat
Warunkiem zatrudnienia jest powołanie do pełnienia funkcji przez Radę Gminy Suszec
II. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania :
- Wymagania konieczne:
a) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
b) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
c) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku administracja,
d) staż pracy minimum 4 lata, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych określonych
w art. 3 ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach
samorządowych to jest:
- na stanowiskach urzędniczych w:
urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gmin oraz w gminnych jednostkach zakładów budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych, jednostek samorządu terytorialnego, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- na kierowniczych stanowiskach państwowych,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku .
2. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność, dyspozycyjność
b) dobra organizacja pracy
c) znajomość obsługi komputera
d) znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
e) znajomość przepisów ustawy „prawo o aktach stanu cywilnego”
f) znajomość podstawowych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
g) znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla gmin i związków międzygminnych
h) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym
i) znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
III. Zakresy wykonywanych zadań na stanowisku :
1) prowadzenie spraw wynikających z ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu
rodzinnego i opiekuńczego
2) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych
IV. Wymagane dokumenty :
1) życiorys (CV)
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
4) przebieg dotychczasowego zatrudnienia- kopie świadectw pracy dokumentujących
wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji
zatrudnienia
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne oraz oświadczenie, że nie toczy się
przeciwko kandydatowi postępowanie karne
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw
publicznych
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze
zm. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r.,
Nr 142, poz. 153 ze zm.)
8) referencje zawodowe
V. Sposób i termin składania ofert :
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 18 października 2007 r. do godziny 15 30./sekretariat/ w zamkniętych kopertach z dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO ZASTĘPCY KIEROWNIKA USC”
Adres: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu (032) 449-30-50 .
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Suszec.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) , na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Suszec, ul. Lipowa 1 oraz w gazecie Nowiny Suszeckiej Gminy.