ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 20.04.2012 R.

Suszec, 20.04.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:          postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Suszec wraz z odwodnieniem     

               

Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w związku z otrzymanymi przez wykonawców licznymi pytaniami dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego i udzielonymi odpowiedziami na pytania wykonawców zamieszczonymi w zakładce do ogłoszenia na w/w zamówienie w dniu 20.04.2012 r.,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

1)    w pkt 3.6 SIWZ do Uwagi dopisuje się zdanie:

„Uwaga! (…)

Zamawiający wymaga, aby użyte materiały były w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadały odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniały sprawność eksploatacyjną”.

2)    zał. 1.A i 1.C do SIWZ – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

Patrz zakładka do ogłoszenia na w/w zamówienie z dnia 20.04.2012 r. pn. AKTUALNE I OBOWIĄZUJĄCE FORMULARZE PRZEDMIARU ROBÓT WYMAGANE DO WYLICZENIA CENY OFERTOWEJ.

3)    w § 3 ust. 2 lit. e) istotnych postanowień umowy – zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

„przed przystąpieniem do montażu, instalacji urządzeń, materiałów i wyrobów itp., Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającemu dokumentów (atestów, kart technicznych, aprobat technicznych, certyfikatów itp.), które pozwolą na ocenę zgodności wyrobów z projektem oraz ofertą Wykonawcy. Inspektor nadzoru na tej podstawie wydaje zgodę na przystąpienie do danego zakresu robót. Parametry oferowanych wyrobów muszą być zgodne lub równoważne z projektem oraz wymaganiami szczególnymi. Wykazanie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy; Zamawiający wymaga, aby użyte materiały były w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadały odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniały sprawność eksploatacyjną”

 

4)      zał. 9 – projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ zostaje uzupełniony o następujące załączniki:

ATEST.jpg (340.63 Kb)

DEKLARACJA.jpg (506.61 Kb)

ELEKTROMET_BOJLERY_WJ_150.pdf (3.69 Mb)

ELEKTROMET_PODGRZEW_PRZEPLYW_AGA_35P.pdf (5.33 Mb)

FORBO_Step_wszystkie_karta_tech_PL.pdf (702.43 Kb)

karty_kat_endoor_2sk-2.pdf (1.51 Mb)

karty_kat_uniporta_1sk-1.pdf (1.21 Mb)

KFA_baryt_bateria_zlewozmywakowa.pdf (705.94 Kb)

KFA_ametyst_bateria_umywalkowa.pdf (746.03 Kb)

KFA_specjalna_bateria_umywalkowa.pdf (672.59 Kb)

miska_ustepowa.pdf (40.50 Kb)

miska_ustepowa_nn. PDF (46.35 Kb) 

PISUAR.pdf (72.35 Kb)

UMYWALKA_NN.pdf (1.14 Mb)

umywalka.pdf (38.16 Kb)

Polmar_wycieraczki.pdf (12.67 Mb)

APW_46.pdf (146.45 Kb)

APW_47.pdf (222.17 Kb)

APW_48.pdf (127.77 Kb)

OPIS_-_konstrukcja.pdf (83.76 Kb)

K_01.pdf (422.45 Kb)

K_02.pdf (170.15 Kb)

K_03.pdf (81.81 Kb)

K_04.pdf (61.85 Kb)

 

5)      w zał. 9 – projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ, plik APW-43 zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

APW_43.pdf (141.32 Kb) 

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionych formularzy przedmiaru robót zał. 1.A i 1.C w wersji z dnia 20.04.2012 r. oraz formularze przedmiaru robót zał. 1.B i 1.D w wersji pierwotnej z dnia 30.03.2012 r. i tylko te są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.

Zamawiający w specjalnej zakładce do ogłoszenia na w/w zamówienie zamieścił AKTUALNE I OBOWIĄZUJĄCE FORMULARZE PRZEDMIARU ROBÓT WYMAGANE DO WYLICZENIA CENY OFERTOWEJ.

 

Termin składania ofert zgodnie ze zmianą treści ogłoszenia na w/w zamówienie z dnia 17.04.2012 r. upływa w dniu 25.04.2012 r. o godz. 10.00.

 

                                                                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                                                                                    Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 85
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany