ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 14.01.2010 R.

 

Suszec, dnia 14.01.2010 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Św. Jana i ul. Szkolnej w Suszcu wraz z odwodnieniem, zgodnie z dokumentacją projektową”.

 

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na:

- udzielone Wykonawcom w dniu 14.01.2010 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia,

- nieczytelność jednej z pozycji w formularzu przedmiaru robót – załącznik nr 1.A do SWIZ Odwodnienie,

- aktualizację załącznika nr 8 – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,

Zamawiający wprowadza zmiany (zmiany zostały podkreślone) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców.

Zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6108 - 2010 z dnia 07.01.2010 r. na ww. postępowanie

 

 

a)     Strona tytułowa SIWZ otrzymuje brzmienie:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zawiera:

-          formularz oferty - zał. nr 1 wraz z:

·                      formularzem przedmiaru robót (odwodnienie) - zał. nr 1.A

·                      formularzem przedmiaru robót (roboty drogowe) - zał. nr 1.B

-          istotne postanowienia umowy - zał. nr 2,

-          oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3,

-          wykaz wykonanych robót budowlanych – zał. nr 4,

-          wykaz osób - zał. nr 5,

-          projekt budowlany wraz z załącznikami – (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót, uzgodnienia, opinie) - zał. nr 6

-          informacja BIOZ, zał. nr 7

-          specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zał. nr 8

-          projekt organizacji ruchu, zał. nr 9

-          projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych, zał. nr 10

 

 

b)         Punkt 3.4 SIWZ otrzymuje brzmienie:

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

a)      formularz przedmiaru robót (odwodnienie)- zał. nr 1.A,

b)      formularz przedmiaru robót (roboty drogowe) - zał. nr 1.B,

c)      projekt budowlany wraz z załącznikami – (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót, uzgodnienia, opinie) - zał. nr 6,

d)      informacja BIOZ, zał. 7,

e)      specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót –, zał. 8,

f)       projekt organizacji ruchu – zał. nr 9,

g)      projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych, zał. nr 10

 

i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową

 

Uwagi:

Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

 

c)         w związku z udzielonymi odpowiedziami z dnia 14.01.2010 r. zamawiający zamieszcza poniżej aktualne i wymagane załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ (formularze przedmiaru wraz ze stronami tytułowymi):

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.A_-_Odwodnienie.xls (28.00 Kb)

Str._tytulowa_i_przedmiar_-_zalacznik_nr_1.A_ODWODNIENIE.pdf (57.73 Kb)

 

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe_-_Strona_tytulowa.doc (23.50 Kb)

Formularz_przedmiaru_robot_zal._nr_1.B_-_Roboty_drogowe.xls (62.50 Kb)

Str._tytulowa_i_przedmiar_-_zalacznik_nr_1.B_ROBOTY_DROGOWE.pdf (87.85 Kb)

 

d)         zamawiający zamieszcza aktualną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ:

SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_ul.Szkolna_i_Sw.Jana_w_SUSZCU.pdf (769.21 Kb)

 

e)         w związku z udzielonymi odpowiedziami z dnia 14.01.2010 r. zamawiający zamieszcza poniżej załącznik nr 10 do SIWZ – Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych:

organizacja_ruchu_suszec_na_czas_pr._robot.pdf (52.03 Kb)

proj_org_na_czas_wykonywania_robot_rys_1.pdf (312.18 Kb)

proj_org_na_czas_wykonywania_robot_rys_2.pdf (231.79 Kb)

proj_org_na_czas_wykonywania_robot_rys_3.1.pdf (169.56 Kb)

proj_org_na_czas_wykonywania_robot_rys_3.2.pdf (9.44 Kb)

proj_org_na_czas_wykonywania_robot_rys_3.3.pdf (65.76 Kb)

 

 

 

Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 113
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany