ZMIANA TREŚCI SIWZ z dnia 26.01.2009 r.

Suszec, dnia 26.01.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa , ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacją projektową”

 

        Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

        Z uwagi na to, że poniżej zapisane zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 6084-2009 z dnia 19.01.2009 r., termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. upływa w dniu: 09.02.2009 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

        W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmianę (zmiana została podkreślona) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla wykonawców:

a)     PKT 13 lit h) SIWZ otrzymuje brzmienie:

(…) „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-          będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwach Kobielice i Radostowice (ul. Graniczna, ul. Spacerowa, ul. Malinowa), zgodnie z dokumentacją projektową”. Nie otwierać przed 09.02.2009 r. godz. 10.30.

-          poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

 

W przypadku braku w/w informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego  operatora  pocztowego lub pocztą kurierską a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

 

 

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załączników pozostaje bez zmian.

                                                                                                                       

                                                                                                            Wójt Gminy                                                                            

                                                                                                           Marian Pawlas

                                                                                   

 

Liczba wyświetleń 91
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany