ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.03.2014 R.

 

Suszec, 04.03.2014 r.

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu”

 

Na podst. art. 38 ust. 4,  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-         konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w związku z otrzymanymi przez Zamawiającego pytaniami dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia,

-         planowane zmiany w dokumentacji projektowej, w związku z przygotowywanymi odpowiedziami na pytania wykonawców,

-         konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

 

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 11.03.2014r. do godz. 10:00.

W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

1) pkt 12.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.03.2014r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”

2) pkt 14 j) tiret pierwszy, drugi i trzeci otrzymuje brzmienie:

„j) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na przebudowę i rozbudowę Szkoły Podstawowej w Suszcu”

-       Nie otwierać przed 11.03.2014 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

(…)”

3) pkt 15 otrzymuje brzmienie:

„15. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)            Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 11.03.2014r. o godz. 10.00,

b)            Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 11.03.2014r. godz. 10.30.

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 34353 – 2014 z dnia 20.02.2014r.  na ww. postępowanie.

Zamawiający informuje, iż w postępowaniu wpłynęło kilkanaście kilkadziesiąt pytań, na które są przygotowywane wyjaśnienia przez autora projektu w/w zamówienia i pracowników urzędu.

 

Po uzyskaniu kompletnych odpowiedzi na wszystkie pytania, zamawiający zamieści je na stronie internetowej wraz ze zmianami do SIWZ (w dokumentacji projektowej).

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Liczba wyświetleń 96
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.03.2014 R. - Moduł - zmiana zawartości
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.03.2014 R. - Strona - nowa