Suszec, 04.03.2014 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suszcu”
Na podst. art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w związku z otrzymanymi przez Zamawiającego pytaniami dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia,
- planowane zmiany w dokumentacji projektowej, w związku z przygotowywanymi odpowiedziami na pytania wykonawców,
- konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 11.03.2014r. do godz. 10:00.
W związku z powyższym, Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 12.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.03.2014r. do godz. 1000, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. (…)”
2) pkt 14 j) tiret pierwszy, drugi i trzeci otrzymuje brzmienie:
„j) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na przebudowę i rozbudowę Szkoły Podstawowej w Suszcu”
- Nie otwierać przed 11.03.2014 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
(…)”
3) pkt 15 otrzymuje brzmienie:
„15. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 11.03.2014r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 11.03.2014r. godz. 10.30.”
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 34353 – 2014 z dnia 20.02.2014r. na ww. postępowanie.
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu wpłynęło kilkanaście kilkadziesiąt pytań, na które są przygotowywane wyjaśnienia przez autora projektu w/w zamówienia i pracowników urzędu.
Po uzyskaniu kompletnych odpowiedzi na wszystkie pytania, zamawiający zamieści je na stronie internetowej wraz ze zmianami do SIWZ (w dokumentacji projektowej).
Wójt Gminy
Marian Pawlas