ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Suszec”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- konieczność uzupełnienia projektu technicznego dot. w/w zamówienia, o jeden dokument, który nie został zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego w dniu 26.11.2013 r.
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) zał. 9 – projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) zostaje uzupełniony o następujące załącznik:
5_Schemat_instalacji_chlodniczej_pietro.PDF
2) pkt 13 k) tiret pierwszy otrzymuje brzmienie:
k) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Suszec”.
- Nie otwierać przed 12.12.2013 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
3) pkt 14 otrzymuje brzmienie:
„14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 12.12.2013r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 12.12.2013r. godz. 10.30.”
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 252967-2013 z dnia 26.11.2013r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas