ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 184215-2013 z dnia 2013-09-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Suszec
ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Suszec, zgodnie z dokumentacją projektową, zwanego dalej zamówieniem, które...
Termin składania ofert: 2013-09-26


 

Numer ogłoszenia: 185521 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 184215 - 2013 data 11.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, fax. 32 4493051.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIETRO)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIETRO)..

 

 

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Liczba wyświetleń 124
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU - Moduł - zmiana zawartości
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU - Strona - nowa