ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 24.02.2012 R.

Suszec, 24.02.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:     postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utworzenie terenu rekreacyjnego wraz z budową skateparku w Suszcu – realizacja II etapu: zagospodarowanie terenu w rejonie ul. Ogrodowej w Suszcu polegające na budowie placu skatepark wraz z odwodnieniem”

           

Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

Z uwagi na:

-      udzielone Wykonawcom w dniu 24.02.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w zakresie określenia przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, oraz

-      przedłużenie terminu składania ofert do 07.03.2012r. do godz. 10:00,

-      zmianę terminu wykonania zamówienia do 20.07.2012 r.,

-      sprostowanie informacji w treści ogłoszenia na temat finansowania w/w przedmiotu zamówienia,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt 4 SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „4. Termin wykonania zamówienia:

4.1  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 20.07.2012r.

4.2  Przekazanie terenu budowy WYKONAWCY nastąpi nie później niż 7 dni od podpisania umowy, na okoliczność czego zostanie spisany protokół.

4.3  WYKONAWCA zgłasza pisemnie ZAMAWIAJĄCEMU gotowość do odbioru końcowego wykonanych robót w terminie nie później niż 3 dni przed datą 20.07.2012r., z zastrzeżeniem §11 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi do dnia: 20.07.2012r.”

 

2)      w §2 zał.2 do SIWZ, stanowiącego istotne postanowienia umowy do SIWZ, pkt 3 i 4 otrzymuje brzmienie:

„3.   Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi w terminie: do 20.07.2012r.

4.    WYKONAWCA zgłasza pisemnie ZAMAWIAJĄCEMU gotowość do odbioru końcowego wykonanych robót w terminie nie później niż 3 dni przed datą 20.07.2012r., z zastrzeżeniem §11 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy.”

 

3)    zał. nr 1 do SIWZ – formularz oferty otrzymuje brzmienie:

zal_nr_1_formularz_oferty_popr.doc (39.50 Kb)

4)    pkt. 13 lit. l) SIWZ otrzymuje brzmienie:

l)    wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-         będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na utworzenie terenu rekreacyjnego wraz z budową skateparku w Suszcu – realizacja II etapu: zagospodarowanie terenu w rejonie ul. Ogrodowej w Suszcu polegające na budowie placu skatepark wraz z odwodnieniem”

-         Nie otwierać przed 07.03.2012 r. godz. 10.30.

-         poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

(…) 

5)    pkt. 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:

      „14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 07.03.2012 r. o godz. 10.00,

b)       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 07.03.2012 r. godz. 10.30.”

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 43094-2012 z dnia 13.02.2012 r. na ww. postępowanie.

                                                                                         

                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                      Marian Pawlas

 

Liczba wyświetleń 70
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany