Suszec, 24.02.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utworzenie terenu rekreacyjnego wraz z budową skateparku w Suszcu – realizacja II etapu: zagospodarowanie terenu w rejonie ul. Ogrodowej w Suszcu polegające na budowie placu skatepark wraz z odwodnieniem”
Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone Wykonawcom w dniu 24.02.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w zakresie określenia przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, oraz
- przedłużenie terminu składania ofert do 07.03.2012r. do godz. 10:00,
- zmianę terminu wykonania zamówienia do 20.07.2012 r.,
- sprostowanie informacji w treści ogłoszenia na temat finansowania w/w przedmiotu zamówienia,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 4 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 20.07.2012r.
4.2 Przekazanie terenu budowy WYKONAWCY nastąpi nie później niż 7 dni od podpisania umowy, na okoliczność czego zostanie spisany protokół.
4.3 WYKONAWCA zgłasza pisemnie ZAMAWIAJĄCEMU gotowość do odbioru końcowego wykonanych robót w terminie nie później niż 3 dni przed datą 20.07.2012r., z zastrzeżeniem §11 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi do dnia: 20.07.2012r.”
2) w §2 zał.2 do SIWZ, stanowiącego istotne postanowienia umowy do SIWZ, pkt 3 i 4 otrzymuje brzmienie:
„3. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy i protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego robót nastąpi w terminie: do 20.07.2012r.
4. WYKONAWCA zgłasza pisemnie ZAMAWIAJĄCEMU gotowość do odbioru końcowego wykonanych robót w terminie nie później niż 3 dni przed datą 20.07.2012r., z zastrzeżeniem §11 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy.”
3) zał. nr 1 do SIWZ – formularz oferty otrzymuje brzmienie:
zal_nr_1_formularz_oferty_popr.doc (39.50 Kb)
4) pkt. 13 lit. l) SIWZ otrzymuje brzmienie:
l) wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na utworzenie terenu rekreacyjnego wraz z budową skateparku w Suszcu – realizacja II etapu: zagospodarowanie terenu w rejonie ul. Ogrodowej w Suszcu polegające na budowie placu skatepark wraz z odwodnieniem”
- Nie otwierać przed 07.03.2012 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
(…)
5) pkt. 14 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 07.03.2012 r. o godz. 10.00,
b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 07.03.2012 r. godz. 10.30.”
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 43094-2012 z dnia 13.02.2012 r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas