ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 25.03.2011 R.

 

Suszec, 25.03.2011 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont nawierzchni ul. Bocznej w Mizerowie – etap II i odcinka Dworskiej w Mizerowie”      

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      udzielone Wykonawcom w dniu 25.03.2011r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 22.03.2011r.,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    w zał. nr 2 (istotne postanowienia umowy), § 9 pkt. 2, otrzymuje brzmienie:

„Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót wygasają 3 miesiące po upływie okresu gwarancji, przewidzianej w pkt. xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />1”.

2)    w zał. nr 2 (istotne postanowienia umowy), § 10 pkt 1a) i b), otrzymują brzmienie:

 (…)

a)      za każdy dzień opóźnienia z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 pkt 1,

b)      za opóźnienie z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY w usunięciu wad stwierdzonych przez ZAMAWIAJĄCEGO przy odbiorze  lub w ramach rękojmi i gwarancji za wady w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 pkt 1, za każdy dzień opóźnienia licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez ZAMAWIAJĄCEGO do usunięcia wad,

(…)

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 85329-2011 z dnia 16.03.2011 r. na ww. postępowanie.

Wójt Gminy

Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 81
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany