UZGODNIENIE LOKALIZACJI ZJAZDU
Z DROGI GMINNEJ
Podstawa prawna: art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych ( j. t. Dz. U. z 2015 r. poz. 460) art. 104 Kodeks postepowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek do zarządcy drogi o uzgodnienie lokalizacji zjazdu indywidualnego/publicznego z drogi gminnej, który powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o uzgodnienie lokalizacji zjazdu,
- oznaczenie działki, na którą projektuje się zjazd oraz jej lokalizacji (numer działki, karta mapy, sołectwo, ulica),
- określenie właściciela działki.
2. Załączniki:
- mapa orientacyjna w skali 1:10.000 lub zbliżonej z zaznaczeniem miejsca planowanych prac - 3 egz.
- mapa sytuacyjna z granicami działek w skali 1:500 lub zbliżonej – plan zagospodarowania terenu działki z wrysowanym i zwymiarowanym zjazdem – 3 egz.
- kopia dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomością (w przypadku współwłasności należy wykazać się zgodą współwłaścicieli).
- w przypadku złożenia wniosku przez firmę - aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w przypadku spółek kserokopię statutu lub umowy.
- pełnomocnictwo / upoważnienie wraz z kopią opłaty skarbowej w kwocie 17,00zł (jeżeli w imieniu inwestora- właściciela występuje pełnomocnik).
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec, pok. Nr 20, tel. (032) 449 – 30 – 50
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
30 dni
OPŁATY:
Za uzgodnienie lokalizacji zjazdu publicznego – 82 zł. (nie dotyczy zjazdów do budynków mieszkalnych)
Za pełnomocnictwo/ upoważnienie - 17 zł
Opłatę należy wpłacić w Punkcie Kasowym Urzędu Gminy – Suszec, ul. Lipowa 1 lub przelewem na konto Urzędu Gminy Suszec
Bank Spółdzielczy Żory oddział Suszec
nr konta: 15 8456 1019 2001 0000 0446 0002
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu Gminy). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
UWAGI:
1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51
www.suszec.pl