Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej

UZGODNIENIE LOKALIZACJI ZJAZDU

Z DROGI GMINNEJ

 

          Podstawa prawna: art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych ( j. t. Dz. U. z 2015 r. poz. 460) art. 104 Kodeks postepowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.).

        

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.       Wniosek do zarządcy drogi o uzgodnienie lokalizacji zjazdu indywidualnego/publicznego z drogi gminnej, który powinien zawierać:

- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o uzgodnienie lokalizacji zjazdu,      

- oznaczenie działki, na którą projektuje się zjazd oraz jej lokalizacji (numer działki, karta mapy, sołectwo, ulica),

- określenie właściciela działki.

 

2.       Załączniki:

- mapa orientacyjna w skali 1:10.000 lub zbliżonej z zaznaczeniem miejsca planowanych prac - 3 egz.

- mapa sytuacyjna z granicami działek w skali 1:500 lub zbliżonej – plan zagospodarowania terenu działki z wrysowanym i zwymiarowanym zjazdem – 3 egz.

- kopia dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomością (w  przypadku współwłasności należy wykazać się zgodą współwłaścicieli).

-  w przypadku złożenia wniosku przez firmę - aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego  lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w przypadku spółek kserokopię statutu lub umowy.

- pełnomocnictwo / upoważnienie wraz z kopią opłaty skarbowej w kwocie 17,00zł (jeżeli w imieniu inwestora- właściciela występuje pełnomocnik).

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Sekretariat Urzędu Gminy Suszec, pok. Nr 20, tel. (032) 449 – 30 – 50

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

30 dni

    

OPŁATY:

Za uzgodnienie lokalizacji zjazdu publicznego – 82 zł. (nie dotyczy zjazdów do budynków mieszkalnych)

Za pełnomocnictwo/ upoważnienie - 17 zł 

Opłatę należy wpłacić w Punkcie Kasowym Urzędu Gminy – Suszec, ul. Lipowa 1 lub przelewem na konto Urzędu Gminy Suszec

Bank Spółdzielczy Żory oddział Suszec

nr konta: 15 8456 1019 2001 0000 0446 0002

 

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu Gminy). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

 

UWAGI:

1.    Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może skrócić termin załatwienia sprawy.

2.    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Referacie Infrastruktury Technicznej  i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec.

      


 

URZĄD GMINY SUSZEC

43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie

tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51 

www.suszec.pl

 

 

Zmodyfikował Anna Morcinek
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 1028
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Anna Morcinek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Monika Fojcik Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości
Edyta Waleczek Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej - Moduł - zmiana zawartości