PORZĄDEK OBRAD

  1. Godz. 13.00 Otwarcie sesji.

 

  1. Stwierdzenie zdolności  Rady do podejmowania uchwał.

 

  1. Przedstawienie porządku obrad.

 

  1. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/341/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r . w sprawie uchwały budżetowej Gminy Suszec na rok 2018. 

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLII/340/2017 Rady Gminy Suszec z dnia 28 grudnia 2017 r w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suszec na lata 2018-2025.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie  określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki położonej w Kobielicach.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie działek gruntowych stanowiących własność gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów położonych w rejonie ulicy Pszczyńskiej i Szkolnej w Suszcu.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia na rok 2019 Programu współpracy Gminy Suszec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy Suszec Nr I/5/2018 z dnia 22 listopada 2018 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Suszec.

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Wójta Gminy Suszec.

 

  1. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia Radnych.
  2. Zapytania i zgłoszenia Sołtysów w zakresie spraw dotyczących sołectw i ich mieszkańców.

 

  1. Sprawozdanie Wójta ze swojej działalności pomiędzy sesjami, zawierające w szczególności informację o realizacji zadań inwestycyjnych, wykonaniu dochodów i wydatków budżetu Gminy.

 

  1. Sprawy porządkowe.

 

  1. Zamknięcie sesji.

 

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Anna Morcinek
Zmodyfikował Anna Morcinek
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 68
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Anna Morcinek PORZĄDEK OBRAD - Moduł - zmiana zawartości