ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B

 

 

Suszec, dnia 01.02.2018 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:              postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną na terenie Gminy Suszec.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U.  z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej.

 

Ze względu na:

-              udzielone wykonawcom w dniu 01.02.2018 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia oraz dokonane w związku z tym zmiany w SIWZ, w tym zał. nr 1.B do SIWZ, 

-              konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na prawidłowe przygotowanie ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 08.02.2018r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

1)      pkt 10.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

10.2 „Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.02.2018 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.”

2)      pkt 12.11 SIWZ otrzymuje brzmienie:

12.1                  Wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-          będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na budowę oświetlenia zasilanego energią odnawialną na terenie Gminy Suszec”.

-          Nie otwierać przed 08.02.2018 r. godz. 10.30!

-          poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

3)      pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:

        13.1       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

                Termin składania ofert upływa: 08.02.2018 r. o godz. 10.00,

13.2       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

                Termin otwarcia ofert: 08.02.2018r. godz. 10.30.

 

4)    pkt.3.2.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:

3.2.1            MINIMALNE WYMAGANIA ORAZ PARAMETRY TECHNICZNE, FUNKCJONALNE I JAKOŚCIOWE DOTYCZĄCE ISTOTNYCH CECH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW INSTALOWANYCH W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

SŁUP:

-               słup stalowy, o wysokości max. 8 m, zabezpieczony antykorozyjnie i malowany proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005, posiadający zintegrowaną komorę akumulatorową wraz z układami sterowania zlokalizowaną u jego podstawy;

 

TURBINA WIATROWA Z REGULATOREM ŁADOWANIA:

-              moc turbiny wiatrowej: min. 600W

-              prędkość startowa turbiny max. 2,5m/s

-              napięcie 24V

-              malowana proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005

-              posiada hamulec elektromagnetyczny

 

OPRAWA LED:

-               moc źródła światła min. 56W

-               strumień świetlny min. 6700 lm

-               barwa światła 5500-6000 K

-               korpus malowany proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005

-               trwałość źródła światła (żywotność) diod LED - min. 50 000 h,

-               stopień ochrony oprawy min. IP 65, 

 

MODUŁY FOTOWOLTAICZNE:

-               moc modułu fotowoltaicznego min. 2x190W

-               prąd w max punkcie mocy min. 5,1 A

-               polikrystaliczne

-               wydajność mocy panela – min. 15%

 

REGULATOR SOLARNY MPPT:

-              prąd ładowania: min. 15A

-              sprawność regulatora w punkcie mocy max. regulatora: min. 95%

-              znamionowe napięcie pracy: 12/24 V DC wybierane automatycznie

-              układ sterowania: MPPT z zewnętrznym czujnikiem temperatury

-              stopień ochrony obudowy min. IP67,

-              zabezpieczanie przed odwrotną polaryzacją,

     -             funkcja automatycznego sterowania redukcją mocy oprawy LED

     -                             funkcja czujnika zmierzchowego, automatyczne dopasowanie trybu pracy do długości trwania mocy, ochrona baterii przed zbyt mocnym rozładowaniem oraz przed przeładowaniem akumulatorów,

 

AKUMULATORY:

    -        umieszczone w komorze akumulatorowej zlokalizowanej u podstawy słupa  stalowego

-        min. 220 Ah

-        akumulatory bezobsługowe, żelowe, napięcie 12 V, głębokiego rozładowania

-        komora akumulatorów powinna być szczelna oraz zabezpieczona przed dostępem osób trzecich zamkiem patentowym i śrubami utrudniającymi łatwe otwarcie.

 (…)

 

5)    treść zał. nr 1.B do SIWZ otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI:

1.       ZMIANA ZAŁ. 1.B - TABELA ISTOTNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH OFEROWANYCH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW - ZMIANA OBOWIĄZUJĄCA OD 01.02.2018

 

6)      treść zał. nr 10 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI:

2.      ZMIANA STWiOR – ZAŁ. NR 10 DO SIWZ – ZMIANA OBOWIĄZUJĄCA OD 01.02.2018

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia na w/w postępowanie nr 507770-N-2018 z dnia 2018-01-19 r. 
 

Wykonawcy są zobowiązani do przygotowania oferty z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do SIWZ niniejszym dokumentem z dniem 01.02.2018 r. (w tym treści zał. 1.B do SIWZ – stanowiącego TABELĘ ISTOTNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH OFEROWANYCH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW oraz ZAŁ. 10 DO SIWZ – stanowiącego SPECYFIKACJE TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT), które są obowiązujące w przedmiotowym przetargu

Termin złożenia oferty wraz z wadium zostaje przesunięty na dzień 08.02.2018 godz. 10.00

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                              Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 812
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Strona - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 01.02.2018 R. - UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA ZAŁ. 1.B - Strona - zmiana