Suszec, dnia 01.02.2018 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetlenia zasilanego energią odnawialną na terenie Gminy Suszec”.
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
Ze względu na:
- udzielone wykonawcom w dniu 01.02.2018 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia oraz dokonane w związku z tym zmiany w SIWZ, w tym zał. nr 1.B do SIWZ,
- konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na prawidłowe przygotowanie ofert,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 08.02.2018r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) pkt 10.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
10.2 „Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.02.2018 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.”
2) pkt 12.11 SIWZ otrzymuje brzmienie:
12.1 Wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na budowę oświetlenia zasilanego energią odnawialną na terenie Gminy Suszec”.
- Nie otwierać przed 08.02.2018 r. godz. 10.30!
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
3) pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:
13.1 Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),
Termin składania ofert upływa: 08.02.2018 r. o godz. 10.00,
13.2 Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),
Termin otwarcia ofert: 08.02.2018r. godz. 10.30.
4) pkt.3.2.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
3.2.1 MINIMALNE WYMAGANIA ORAZ PARAMETRY TECHNICZNE, FUNKCJONALNE I JAKOŚCIOWE DOTYCZĄCE ISTOTNYCH CECH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW INSTALOWANYCH W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
SŁUP:
- słup stalowy, o wysokości max. 8 m, zabezpieczony antykorozyjnie i malowany proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005, posiadający zintegrowaną komorę akumulatorową wraz z układami sterowania zlokalizowaną u jego podstawy;
TURBINA WIATROWA Z REGULATOREM ŁADOWANIA:
- moc turbiny wiatrowej: min. 600W
- prędkość startowa turbiny max. 2,5m/s
- napięcie 24V
- malowana proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005
- posiada hamulec elektromagnetyczny
OPRAWA LED:
- moc źródła światła min. 56W
- strumień świetlny min. 6700 lm
- barwa światła 5500-6000 K
- korpus malowany proszkowo w kolorze czarnym RAL 9005
- trwałość źródła światła (żywotność) diod LED - min. 50 000 h,
- stopień ochrony oprawy min. IP 65,
MODUŁY FOTOWOLTAICZNE:
- moc modułu fotowoltaicznego min. 2x190W
- prąd w max punkcie mocy min. 5,1 A
- polikrystaliczne
- wydajność mocy panela – min. 15%
REGULATOR SOLARNY MPPT:
- prąd ładowania: min. 15A
- sprawność regulatora w punkcie mocy max. regulatora: min. 95%
- znamionowe napięcie pracy: 12/24 V DC wybierane automatycznie
- układ sterowania: MPPT z zewnętrznym czujnikiem temperatury
- stopień ochrony obudowy min. IP67,
- zabezpieczanie przed odwrotną polaryzacją,
- funkcja automatycznego sterowania redukcją mocy oprawy LED
- funkcja czujnika zmierzchowego, automatyczne dopasowanie trybu pracy do długości trwania mocy, ochrona baterii przed zbyt mocnym rozładowaniem oraz przed przeładowaniem akumulatorów,
AKUMULATORY:
- umieszczone w komorze akumulatorowej zlokalizowanej u podstawy słupa stalowego
- min. 220 Ah
- akumulatory bezobsługowe, żelowe, napięcie 12 V, głębokiego rozładowania
- komora akumulatorów powinna być szczelna oraz zabezpieczona przed dostępem osób trzecich zamkiem patentowym i śrubami utrudniającymi łatwe otwarcie.
(…)
5) treść zał. nr 1.B do SIWZ otrzymuje brzmienie:
PATRZ ZAŁACZNIKI:
1. ZMIANA ZAŁ. 1.B - TABELA ISTOTNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH OFEROWANYCH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW - ZMIANA OBOWIĄZUJĄCA OD 01.02.2018
6) treść zał. nr 10 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
PATRZ ZAŁACZNIKI:
2. ZMIANA STWiOR – ZAŁ. NR 10 DO SIWZ – ZMIANA OBOWIĄZUJĄCA OD 01.02.2018
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia na w/w postępowanie nr 507770-N-2018 z dnia 2018-01-19 r.
Wykonawcy są zobowiązani do przygotowania oferty z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do SIWZ niniejszym dokumentem z dniem 01.02.2018 r. (w tym treści zał. 1.B do SIWZ – stanowiącego TABELĘ ISTOTNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH OFEROWANYCH URZĄDZEŃ I PRODUKTÓW oraz ZAŁ. 10 DO SIWZ – stanowiącego SPECYFIKACJE TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT), które są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Termin złożenia oferty wraz z wadium zostaje przesunięty na dzień 08.02.2018 godz. 10.00
Wójt Gminy
Marian Pawlas