ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
z dnia 09.11.2017 r.
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych nieruchomości na terenie gminy Suszec – okres realizacji: od podpisania umowy do 31.01.2021r.”
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
Ze względu na:
- oczywisty błąd pisarski, który wystąpił w pkt. 6 formularza oferty - zał. nr 1 do SIWZ, na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
Zamawiający wprowadza zmianę (oznaczoną kolorem czerwonym) do treści zał.nr 1 do SIWZ, która jest wiążąca dla Wykonawców, w następujący sposób:
1) w pkt 6 formularza oferty – zał. 1 do SIWZ, w tabeli zamieszczonej pod tiretem trzecim w brzmieniu: „odpady zbierane selektywnie (zgodnie z SIWZ) do:”, kod odpadu o numerze 21 01 32 (który w katalogu kodów wykazanych w rozporządzeniu ministra środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów nie istnieje) zostaje poprawiony na kod odpadu nr 20 01 32 (dot. leki inne niż wymienione w 20 01 31), następująco:
Kod odpadu |
Instalacja |
15 01 01 |
|
15 01 02 |
|
15 01 04 |
|
15 01 05 |
|
15 01 07 |
|
16 01 03 |
|
17 01 01 |
|
17 09 04 |
|
20 01 32 |
|
20 01 33 |
|
20 01 23; 20 01 34; 20 01 35; 20 01 36; |
|
20 01 99 (popiół) |
|
20 01 08 |
|
20 03 07 |
|
2) treść zał. nr 1 do SIWZ zostaje poprawiona w zakresie zmiany wskazanej w pkt. 1) i otrzymuje brzmienie:
PATRZ ZAŁACZNIKI:
- POZ. 1: AKTUALNY OBOWIĄZUJĄCY FORMULARZ OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ wg zmiany z dnia 09.11.2017 r.
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia na w/w postępowanie nr 2017/2 209-435186.
Wójt Gminy
Marian Pawlas