ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 18.09.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A

 

 

Suszec, dnia 18.09.2017 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:              postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryrach.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej.

 

Ze względu na:

-              ZMIANY SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ) wprowadzone do ZAŁ. NR 1.A DO SIWZ, w poz. 2.7 i 3.1, w związku z udzielonymi wykonawcom odpowiedziami na pytania w dniu 18.09.2017 r. zamieszczonymi w zakładce do ogłoszenia na realizację w/w zamówienia,

a także:

-        mając na uwadze konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,  

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 21.09.2017r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      pkt 12.11 SIWZ otrzymuje brzmienie:

12.11 Wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

 -  będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na dostawę nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryrach”.

-    Nie otwierać przed 21.09.2017 r. godz. 10.30!

 -  poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

 (…)”

2)      pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:

        13.1       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

                Termin składania ofert upływa: 21.09.2017 r. o godz. 10.00,

13.2       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

                Termin otwarcia ofert: 21.09.2017 r. godz. 10.30.

3)    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) -  zał. 1.A do SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI:

ZMIENIONY OBOWIĄZUJĄCY ZAŁ. 1.A - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna)

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 587233-N-2017 z dnia 12.09.2017 r. na ww. postępowanie.

Wykonawcy są zobowiązani do wypełnienia szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej) - zał. 1.A wg zmiany z dnia 18.09.2017 r., który jest obowiązujący w przedmiotowym przetargu i na podstawie którego wykonawcy winni określić cenę ofertową.

 

                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                        Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 60
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 18.09.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 18.09.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 18.09.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Moduł - zmiana zawartości