INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 13.07.2017 R. ORAZ INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

Suszec, dnia  13.07.2017 r.

ZPU.271.1.9.2017

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

oraz

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dotyczy:       postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa ulicy Szkolnej w Suszcu wraz z budową odwodnienia na odcinku od szkoły podstawowej do skrzyżowania z ul. Kolonia Podlesie- Etap III” oraz „Budowa kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Szkolnej w Suszcu-    Etap I”

 

Na podst. art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje z otwarcia ofert, zgodnie z poniższą tabelą. Jednocześnie informuję, iż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia została określona w wysokości 804.000,00 zł brutto w tym:

-  dla zakresu I:  460.000,00 zł brutto

-  dla zakresu II: 344,000,00 zł brutto

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko

oraz adres wykonawcy

Cena brutto (zł)

 

Gwarancja

Termin wykonania

Warunki płatności

01

 

Konsorcjum firm:

Firma Budowlana D-ART

Damian Ogrodowski

ul. Tulipanowa 38

44-264 Jankowice- lider konsorcjum

Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INFRAGO

mgr Dominika Ogrodowska

ul. Tulipanowa 38

44-264 Jankowice

- partner konsorcjum

 

1.910.738,92

 

(dla zakresu I: 1.035.885,31

dla zakresu II:

874.853,61)

72 m-ce

od dnia podpisania umowy

 do dnia30.11.2017 r. za wyjątkiem robót bitumicznych określonych w poz. 68-79 zał. 1.A) i poz. 84-86 zał. 1.B), które muszą zostać zakończone do 15.11.2017r. z zastrzeżeniem postanowień określonych w §10 ust. 1 lit. d oraz postanowień określonych w §1 ust.4 istotnych postanowień umowy

(zał. nr 5 do SIWZ)

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

02

„JUSTMAR” Turczyński Marcin

ul. Wołodyjowskiego 31

41-403 Chełm Śląski

1.188.850,39

 

(dla zakresu I:

713.534,09

dla zakresu II:

475.316,30)

72 m-ce

od dnia podpisania umowy

do dnia 30.11.2017 r. za wyjątkiem robót bitumicznych określonych w poz. 68-79 zał. 1.A) i poz. 84-86 zał. 1.B), które muszą zostać zakończone do 15.11.2017 r. z zastrzeżeniem postanowień określonych w §10 ust. 1 lit. d oraz postanowień określonych w §1 ust.4 istotnych postanowień umowy

 (zał. nr 5 do SIWZ)

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

03

„GEO-BUD-T.B.M.” Sp. z o.o.

ul. Boczna 6

44-240 Żory

1.078.724,47

 

(dla zakresu I: 750.495,53

dla zakresu II:

328.228,94)

72 m-ce

od dnia podpisania umowy

do dnia 30.11.2017 r. za wyjątkiem robót bitumicznych określonych w poz. 68-79 zał. 1.A) i poz. 84-86 zał. 1.B), które muszą zostać zakończone do 15.11.2017 r.  z zastrzeżeniem postanowień określonych w §10 ust. 1 lit. d oraz postanowień określonych w §1 ust.4 istotnych postanowień umowy

(zał. nr 5 do SIWZ)

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

 

Jednocześnie Wójt Gminy Suszec, informuje na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Pzp, że unieważnia w/w postępowanie na podstawie:

-              art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.

 

 

  Wójt Gminy

Marian Pawlas

 

 

  

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 145
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 13.07.2017 R. ORAZ INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 13.07.2017 R. ORAZ INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 13.07.2017 R. ORAZ INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Strona - zmiana