UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016 - W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ

Suszec, dnia 22.12.2016 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

 

Z uwagi na:

-         udzielone wykonawcom w dniu 22.12.2016 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 04.01.2017 r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      przedmiot zamówienia otrzymuje nazwę:

„Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych,

 w okresie od 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.”

UWAGA:

WSZYSTKIE ZMIANY DOKONANE W TREŚCI SIWZ PRZEDSTAWIA ZAŁĄCZNIK – POZ. 1 „SIWZ WG ZMIANY Z DNIA 22.12.2016”

ZMIANY WPROWADZONE DO SIWZ ZOSTAŁY NANIESIONE KOLOREM CZERWONYM I SĄ WYKAZANE W PONIŻSZYM PUNKTACH.

2)      do integralnej części SIWZ dodaje się:

-            wykaz dostaw – zał. nr 6 (wykonawca składa na podst. art. 2f ustawy WRAZ Z OFERTĄ), ZGODNIE Z TREŚCIĄ ZAMIESZCZONĄ W ZAŁĄCZNIKU DO NINIEJSZEJ ZMIANY – POZ. 8

3)      na str. 2 SIWZ ostatnie zdanie w ramce drugiej otrzymuje brzmienie:

-            W związku z powyższym, Zamawiający żąda złożenia WRAZ Z OFERTĄ dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 ppkt. 4-7 SIWZ przez każdego Wykonawcę który złoży ofertę w w/w postępowaniu.

4)      pkt. 3.1 SIWZ zdanie pierwsze, otrzymuje brzmienie:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:

Kompleksowa sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.”, zwana dalej zamówieniem.

5)      pkt. 3.2.1) SIWZ otrzymuje brzmienie:

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową sprzedaż gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E o łącznym szacunkowym wolumenie 3 415 921 kWh w okresie dostaw, do obiektów wymienionych w wykazie punktów poboru gazu - Załączniku nr 1.A do SIWZ.

6)      w pkt. 3.2.3) SIWZ zmienia się zapis dotyczący terminu obowiązywania aktualnych umów na zapis:

Umowy kompleksowe będą realizowane przez firmę DUON do 28.02.2017 r.

7)      pkt. 4 SIWZ „Termin wykonania zamówienia” otrzymuje brzmienie:

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2018 r.

Rozpoczęcie dostaw gazu do poszczególnych punktów poboru gazu nastąpi z dniem 01.03.2017 r.        

8)      pkt. 5.1.2) lit. c) SIWZ otrzymuje brzmienie:

                      „zdolności technicznej lub zawodowej:

Opis warunku:

Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

-     w realizacji co najmniej dwóch umów kompleksowych obejmujących dostawę i przesył paliwa gazowego, każda o wolumenie nie mniejszym niż 3.000.000 kWh rocznieoraz przedłoży dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży dokumenty wskazane w pkt. 6.2) ppkt. 7 SIWZ (tj. wykaz dostaw (zał. nr 6 do SIWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; (dokumenty te na podst. art. 26 ust.2f należy złożyć wraz z ofertą).”

9)      po pkt. 6.2.3) dodaje się opis:

oraz

-        na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:

10)   po pkt. 6.2.6) dodaje się opis i pkt. 7, zgodnie z poniższym brzmieniem:

oraz

-      na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.2) lit. c):

7)       wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na lub zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oryginał lub kserokopię wyżej wymienionego dokumentu potwierdzoną „za zgodność” z oryginałem przez osobę uprawnioną ze strony wykonawcy.

(w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia,  nie dopuszcza się łącznego spełniania w/w warunku przez wykonawców - co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać w/w warunek samodzielnie)

 

11)   pkt. 12.11 SIWZ tiret pierwszy i drugi otrzymuje brzmienie:

-       będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na kompleksową sprzedaż paliwa gazowego dla Gminy Suszec oraz podległych jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.”.

-       Nie otwierać przed 04.01.2017 r. godz. 10.30!

 

12)   pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:

        „13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

13.1        Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 04.01.2017 r. o godz. 10.00,

13.2        Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 04.01.2017 r. godz. 10.30.

 

13)   ZAŁ. NR 1, ZAŁ. NR 1.1, ZAŁ. NR 1.A, ZAŁ. NR 2-5 DO SIWZ ZOSTAŁY ZMIENIONE i otrzymały brzmienie:

        PATRZ ZAŁACZNIKI:  

        ZAŁ. NR 1 DO SIWZ - FORMULARZ OFERTY - ZMIANA – POZ. 2

        ZAŁ. NR 1.1 DO SIWZ - FORMULARZ WYCENY – ZMIANA – POZ. 3

    ZAŁ. NR 1.A DO SIWZ - WYKAZ PUNKTÓW POBORU PALIWA GAZOWEGO – ZMIANA – POZ. 4

         ZAŁ. NR 2 i 3 DO SIWZ - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z    

                                                  POSTĘPOWANIA oraz OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU

                                                  WARUNKÓW UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU – ZMIANA – POZ. 5

        ZAŁ. NR 4 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE O POSIADANIU UMOWY GENERALNEJ Z OSD – ZMIANA – POZ. 6

         ZAŁ.NR 5 DO SIWZ - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY – ZMIANA – POZ. 7

DO W/W ZAŁĄCZNIKÓW DODAJE SIĘ WYKAZ DOSTAW W BRZMIENIU:

        ZAŁ. NR 6 DO SIWZ - WYKAZ DOSTAW – ZMIANA - POZ. 8

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA 04.01.2017 r. godz. 10.00.

W/w zmiany PROWADZĄ DO ZMIANY treści ogłoszenia nr 370979 - 2016 z dnia 2016-12-20 r. na w/w postępowanie.

Wykonawcy są zobowiązani do wyceny oferty zgodnie z treścią ZAŁĄCZNIKÓW ZMIENIONYCH W DNIU 22.12.2016 R. ZAŁACZONYCH DO NINIEJSZEGO DOKUMENTU.

                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                              Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 113
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016 - W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona - zmiana
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys UWAGA!!! ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 22.12.2016W TYM ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ - Moduł - zmiana zawartości