ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

z dnia 09.11.2016 r.

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

Z uwagi na:

-         udzielone wykonawcom w dniu 09.11.2016 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia oraz dokonane w związku z tym zmiany w Załączniku nr 1.A do SIWZ – FORMULARZU WYCENY,  

-         z uwagi na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 15.11.2016 r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      pkt 12.11 SIWZ otrzymuje brzmienie:

j)  „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: Oferta na dostawę i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego w Szkole Podstawowej w Suszcu.”.

-       Nie otwierać przed 15.11.2016 r. godz. 10.30!

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres  wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

(…)”

 

2)      pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

13.1        Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 15.11.2016 r. o godz. 10.00,

13.2        Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 15.11.2016 r. godz. 10.30.

 

3)    formularz wyceny -  zał. 1.A do SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI:  FORMULARZ WYCENY – ZAŁ. 1.A do SIWZ  - ZMIENIONY - OBOWIĄZUJĄCY OD 09.11.2016

 

ZAŁĄCZNIKI:

FORMULARZ WYCENY – ZAŁ. 1.A do SIWZ  - ZMIENIONY - OBOWIĄZUJĄCY OD 09.11.2016

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 337090 – 2016 z dnia 04.11.2016  na ww. postępowanie.

Wykonawcy są zobowiązani do wyceny ofert zgodnie z treścią formularza przedmiaru robót 1.A z dnia 04.11.2016 r., który jest obowiązujący w przedmiotowym przetargu.

                                                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                                                             Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 116
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016 - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 09.11.2016 - Moduł - zmiana zawartości