INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 21.10.2016 R.

 

             Suszec, 21.10.2016

ZPU.271.1.12.2016

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

dotyczy:    postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.”.

 

Na podst. art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, zamawiający zamieszcza  na stronie internetowej informacje z otwarcia ofert, zgodnie z poniższą tabelą. Jednocześnie informuję, iż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia została określona w wysokości 922.000,00 zł brutto.

Numer oferty

Firma oraz adres wykonawcy

Cena brutto (zł)

Termin wykonania

Warunki płatności

01

WM MALTA

SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

UL. BUDOWLANYCH 4

41-303 DĄBROWA GÓRNICZA

803 224,81

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2017 r.

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

02

ENERGIA POLSKA SP. Z O.O.

AL. KASZTANOWA 5

53-125 WROCŁAW

792 913,15

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2017 r.

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

03

POLSKI PRĄD S.A.

UL. BALETOWA 16

02-867 WARSZAWA

781 578,16

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2017 r.

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

04

INNOGY POLSKA S.A.

UL. WYBRZEŻE KOŚCIUSZKOWSKIE 41

00-347 WARSZAWA

820 657,06

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2017 r.

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

05

ENERGA OBRÓT S.A.

AL. GRUNWALDZKA 472

80-309 GDAŃSK

790 773,20

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.01.2017 r.

zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

Uwaga:

Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie  3 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na stronie internetowej (od 21.10.2016 r.), zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Oświadczenie należy złożyć na lub zgodnie z treścią załącznika do niniejszej informacji,

w oryginale na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, sekretariat (I piętro).

 

 Wójt Gminy

Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 80
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 21.10.2016 R. - Moduł - zmiana zawartości