ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016

Suszec, dnia 04.04.2016 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Suszcu – odcinek boczny południowy”.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

Ze względu na:

-         na kolizję przebudowy drogi z projektowaną kanalizacją sanitarną zawęża się odcinek południowy przebudowywanej drogi do 3.0m i zachodni do 3,50m. W związku z tym, zamawiający uzupełnia dokumentację projektową o plan sytuacyjny, który odzwierciedla aktualny, wymagany zakres przedmiotu zamówienia,

-        ze względu na zmniejszenie zakresu robót, zmianie ulega również formularz przedmiaru robót – zał. 1.A,

-         z uwagi na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 11.04.2016r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)          pkt 3.2 SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

„3.2        Zakres przedmiotu zamówienia:

Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie przebudowy ul. Pszczyńskiej w Suszcu – odcinek boczny południowy o długości około 205,0mb wraz z przebudową słupa linii energetycznej nN.

W ramach robót przewiduje się:

-              opracowanie (aktualizacja) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jej wprowadzenie, utrzymanie i likwidację,

-              roboty przygotowawcze w tym wytyczenie drogi w terenie, wykonanie zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego,

-              korytowanie pod drogę na powierzchni około 832,0m2,

-              wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem na powierzchni około 270,0m2,

-              wykonanie warstwy mrozoochronnej o grubości 7cm na powierzchni około 270,0mi o grubości 12cm na powierzchni około 562,0m2,

-              wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni około 832,0m2,

-              wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4cm na powierzchni około 680,0m2,

-              wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4cm na powierzchni około 661,0m2,

-              wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym na powierzchni około 295,0m2, wraz z wyprofilowaniem terenu za poboczem na powierzchni około 200,0m2,

-              przebudowę słupa linii energetycznej nN,

-              uporządkowanie terenu,

-              sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby mapowe,

 

2)          pkt 8.1 lit. b) zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

b)                posiadania wiedzy i doświadczenia,

Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:

-              co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie/przebudowie/remoncie  drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej na odcinku o długości min. 200mb lub powierzchni min. 650m2 wraz z podbudową na minimum tej samej długości/powierzchni, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy (m.in. długość/ powierzchnia wykonanej nawierzchni mineralno - bitumicznej oraz długość/ powierzchnia wykonanej podbudowy) nie został jasno wykazany, wykonawca winien zakres ten określić w zał. nr 6 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

3)          Zał. 6 do SIWZ został zmieniony i otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI: POZ. 1 - ZAŁ. 6 DO SIWZ ZMIENIONY

 

4)      pkt 14 lit. j) SIWZ otrzymuje brzmienie:

j)  „wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-       będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na przebudowę ul. Pszczyńskiej w Suszcu – odcinek boczny południowy”

-       Nie otwierać przed 11.04.2016 r. godz. 10.30.

-       poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

 (…)”

5)      pkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:

        „15.               Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)            Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 11.04.2016r. o godz. 10.00,

b)            Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 11.04.2016r. godz. 10.30.

 

6)    formularz przedmiaru robót -  zał. 1.A do SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI: POZ. 2 - FORMULARZ PRZEDMIARU

 

7)    do zał. nr 9 (PROJEKT BUDOWLANY WRAZ Z PROJEKTAMI WYKONAWCZYMI (W TYM Z INFORMACJĄ BIOZ), Zamawiający dodaje dodatkowy załącznik – PLAN SYTUACYJNY, w poniżej przedstawionej postaci i zakresie:

PATRZ ZAŁACZNIKI: POZ. 3 - PLAN SYTUACYJNY

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 64342 – 2016 z dnia 22.03.2016  na ww. postępowanie.

Wykonawcy są zobowiązani do wyceny ofert zgodnie z treścią formularza przedmiaru robót 1.A z dnia 04.04.2016 r., który jest obowiązujący w przedmiotowym przetargu.

                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                              Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 129
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - sortowanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - sortowanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - sortowanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - sortowanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - zmiana
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.04.2016 - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie