INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU W CZĘŚCI POSTĘPOWANIA - DOT. REJON 3 (ZADANIE 3) - RUDZICZKA


                                                                       Suszec, dnia 19.10.2015 r.

ZPU.271.1.11.2015

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU W CZĘŚCI POSTĘPOWANIA – REJON 3 (ZADANIE 3) - RUDZICZKA

dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych dróg i chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2015/2016”.

 

Wójt Gminy Suszec, na podstawie na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) informuje, że unieważnia część w/w postępowania – REJON 3 (ZADANIE 3) – RUDZICZKA, w związku z zaistnieniem okoliczności wskazanych w:

-     art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: ,,(…) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…)”.

-     art. 93 ust. 2 ustawy: „(…) Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio (…)”.

Wójt Gminy

Marian Pawlas

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 91
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU W CZĘŚCI POSTĘPOWANIA - DOT. REJON 3 (ZADANIE 3) - RUDZICZKA - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU W CZĘŚCI POSTĘPOWANIA - DOT. REJON 3 (ZADANIE 3) - RUDZICZKA - Moduł - zmiana zawartości