ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 27.08.2015 R.

Suszec, 27.08.2015 r.

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:   postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa odwodnienia fragmentu ul. Wielodroga w Suszcu na odcinku od skrzyżowania z ul. Bursztynową do skrzyżowania z ul. Srebrną wraz z odwodnieniem tych skrzyżowań”

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę SIWZ zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli SIWZ jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

- udzielone wykonawcom w dniu 27.08.2015 r. odpowiedzi na pytania dot. realizacji w/w przedmiotu zamówienia oraz dokonane w związku z tym zmiany w Formularzu przedmiaru robót (zał. 1.A), wynikające z konieczności doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

- konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 07.09.2015 r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      punkt 14 j) SIWZ otrzymuje brzmienie:

„wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na budowę odwodnienia fragmentu ul. Wielodroga w Suszcu na odcinku od skrzyżowania z ul. Bursztynową do skrzyżowania z ul. Srebrną wraz z odwodnieniem tych skrzyżowań”

- Nie otwierać przed 07.09.2015 r. godz. 10.30.

- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

W przypadku braku w/w informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą kurierską a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.”

 

2)      punkt 15 SIWZ otrzymuje brzmienie:

„Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a) Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 07.09.2015 r. o godz. 10.00,

b) Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 07.09.2015 r. godz. 10.30.”

 

3)            zał. 1.A do SIWZ – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

Formularz przedmiaru Odwodnienie Wielodroga ZMIENIONY.xls

Dotychczasowe poz. 6 d.5 oraz 7 d.5 zastępuje się jedną pozycją o treści: „Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie (bez murowania podstawy studni) o śr. 1000 mm Studnia S3, S4, S5 i S6”. Zmianie ulega numeracja pozycji w d.5.

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego formularza przedmiaru robót zał. 1.A w wersji z dnia 27.08.2015 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 213230 - 2015 z dnia 19.08.2015 r. na ww. postępowanie.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Łukasz Majorowski
Zmodyfikował Łukasz Majorowski
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 169
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Łukasz Majorowski ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 27.08.2015 R. - Moduł - zmiana zawartości
Łukasz Majorowski ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 27.08.2015 R. - Moduł - zmiana zawartości
Łukasz Majorowski ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 27.08.2015 R. - Strona / Załączniki - nowy