ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 20.06.2014 R.

 

 

Suszec, 20.06.2014 r.

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Realizacja II etapu inwestycji pn.: „Przebudowa ulicy Szkolnej i Napieralskiego w Rudziczce”, tj. odcinka o łącznej długości około 954 mb wraz z odwodnieniem.

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-         konieczność poprawy oczywistych błędów pisarskich w treści istotnych warunków zamówienia, stanowiących zał. nr 2 do SIWZ,

 

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    w zał. nr 2 do umowy, stanowiącym istotne postanowienia umowy, dokonuje się poprawy oznaczenia liter w ust. 1 §10. Ostatecznie, po dokonanej zmianie, §10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

        „§ 10 KARY UMOWNE

1.       WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU kary umowne w niżej określonych wysokościach, w następujących przypadkach:

a)       za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

b)       za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przez ZAMAWIAJĄCEGO przy odbiorze lub w ramach rękojmi i gwarancji za wady w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez ZAMAWIAJĄCEGO do usunięcia wad,

c)       za niezgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru w terminie określonym w §6 ust. 1, w wysokości 1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

d)       za niewykonanie rzeczowego zakresu prac dot. robót bitumicznych określonych w poz. 53-58 zał. 1.A, które mają zostać zakończone do 07.11.2014r. - za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu tego zakresu, w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 pkt 1,

e)       za nieposiadanie umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej prace związane z przedmiotem zamówienia) w zakresie o którym mowa w §3 ust. 2i) umowy, w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1, za każdy dzień braku umowy ubezpieczenia,

f)        za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność WYKONAWCA - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

g)       za nieprzedłożenie do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu jej zmiany, w wysokości 1% wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1,

h)       za każdy dzień opóźnienia w przedłożeniu do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu jej zmiany, w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1,

i)         za nieprzedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany, w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1,

j)         za niedokonanie zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1,

k)       za brak zapłaty lub nieterminowej zapłaty należnego wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom, w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w §8 ust. 1,

l)         z tytułu innych, niż wymienione w ppkt. a) – k) przypadkach nienależytego wykonania zamówienia, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

m)     z tytułu utraty przez ZAMAWIAJĄCEGO środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na dofinansowanie projektu (stanowiącego przedmiot umowy), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w wysokości 100 % utraconej kwoty dofinansowania z w/w środków unijnych, jeżeli utrata tych środków wynika z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”.

 

Uwaga:

 

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

 

Wójt Gminy Suszec

Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Liczba wyświetleń 86
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Łukasz Majorowski ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 20.06.2014 R. - Moduł - zmiana zawartości
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 20.06.2014 R. - Strona - nowa