INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 Suszec, dnia 18.10.2013 r.

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU  POSTĘPOWANIA

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Św. Jana w Suszcu obiektami małej architektury wraz z utwardzeniem terenu”

 

                 Wójt Gminy Suszec, informuje na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), zwanej dalej Ustawą, że unieważnia postępowanie na podstawie:

- art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia(…)”.

 

Wójt Gminy

Marian Pawlas

 

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Liczba wyświetleń 95
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Spyra Spyra INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Moduł - zmiana zawartości
Spyra Spyra INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Strona - nowa