ZMIANA TREŚCI SIWZ II Z DNIA 24.09.2013 R.

 Suszec, 24.09.2013 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Suszcu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym”

               

Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r, poz. 907 ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      udzielone Wykonawcom w dniu 24.09.2013r.  - II odpowiedzi na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

Zamawiający wprowadza zmianę do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, która jest wiążąca dla Wykonawców:

 

a)         §8 istotnych postanowień umowy - stanowiących zał. nr 2 do SIWZ otrzymuje brzmienie:

 

„§ 8 Reklamacje i kary umowne

1.  Odpowiedzialność wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie w przypadku  utraty, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne kary, tj. odszkodowania i inne roszczenia, w maksymalnej wysokości na zasadach i zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w rozdz. 8 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

2. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy zgodnie z przepisami rozdz. 8 ustawy Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego.

3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% brutto wartości zamówienia określonego w § 7 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku gdy Zamawiający odstąpi od umowy w całości lub części z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca lub w przypadku gdy Wykonawca odstąpi od umowy w całości z własnej winy.

4.  ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary.

5.  WYKONAWCA wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego mu wynagrodzenia.”

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

                                                                                                                       

                                                                                                        Sekretarz Gminy

                                                                                                         Roman Szopa

 

 

 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Spyra Spyra
Liczba wyświetleń 116
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI SIWZ II Z DNIA 24.09.2013 R. - Moduł - zmiana zawartości
Spyra Spyra ZMIANA TREŚCI SIWZ II Z DNIA 24.09.2013 R. - Strona - nowa